Tigin shampoo ja hoitoaine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vierailija

Vieras
Tarvisin apua Tigin tuotteita käyttäneiltä. Mikä olisi minulle sopiva tuote? Ajattelin ostaa ne isot pumppupullot kun noita aineita kuluu näihin hiuksiin melkoisesti ja olisi riittoisampia nuo isot pullot. Eli mun hiukset on pitkät,n.50cm. Värjätty ruskeiksi. Paksut ja huonohko kuntoiset ainakin latvoista. Eli saisi olla tosi hoitava. Ja joku jätettävä hoitoaine lisäksi latvaankin olisi hyvä. Suositelkaa :)

Osta nyt ensin pikkupullot jos et ole tuota merkkiä aiemmin käyttänyt! Mulle ei sopinu nuo Tigit ollenkaan - teki vaan hiukset veltoiksi lötköiksi eikä edes pessy päänahkaa kunnolla;hyvä että vajaan vuorokauden pesun jälkeen pysyi hiukset edes hiukan puhtaan näköisenä. Mulla on tosipaksut värjätyt hiukset,latvat kuivat.

Samaa suosittelisin, osta ensin kokeiluun pienempi pullo. Kokeilin shampoista SUPERSTARIA( vaalenapunainen pullo, tuoksu purkkamainen) Sopii minulle ainoastaan satunnaiseen käyttöön, hiukset rasvoittui nopeasti.
Toinen shampoo, BRUNETTE GODESS, teki saman kuin SUPERSTAR, enkä pitänyt imelän kinuskisesta tuoksustakaan.
Hoitoaineista käytössä Oatmeal& Honey. Paras koskaan kokeilemani hoitoaine, todella hoitava. Tuoksu jakaa mielipiteitä, itse pidän ja tulen käyttämään jatkossakin.

Mulla on sellainen mielikuva, että ne sarjat olisi uudistuneet, eli en ole varma onko enää näillä nimillä... mutta siis jos vielä on myynnissä niin oatmeal&honey-hoitoaine on todella hyvää! Pelasti mun puhkiblondatun pitkän tukan aikoinaan, joka oli siis todella kuiva. Moisture manic-hoitoaine on myös ollut mulle hyvä, ei kylläkään yhtä hyvä kuin o&h. Samojen sarjojen sampoot olivat ihan hirveitä, en osta enää ikinä. Päänahka kirveli ja kutisi ja tukka tuntui inhottavalta kun pesin niillä.

sen verran olen kokeillut että muutamia kertoja olen käyttänyt tuota brunette godess shampoota ja hoitoainetta. Ja sitten mulla on se superstar muotoiluneste mikä on siinä violetissa pulossa. Koleilempa uudestaan olisko enemmän tietäjiä paikalla? eli mikä hyvä shampoo ja hoitoaine (milellään niissä pumppupulloissa) olisi hyvä pitkille, paksuille,värjätyille (tummat) ja melko huonokuntoisille hiuksille....? Niitä punaisia isoa pulloja katselin,olisikohan se hyvää?

osa tigeistä ei kyllä sovi huonokuntoiselle tukalle. oatmeal & honey lähinnä ja sitten moisture maniac (itsellä toimii toooodella hyvin). noidenkin jälkeen tarvitsee sitten silikoonipitoisen latvahoitiksen. tigin shampoista en ole vakuuttunut, eivät toimi mulla. tuota moisture maniacia tilaan lookfantastic.com:ista puolet halvemmalla mitä suomesta saa (tilaan aina 2 isoa pumppupulloa). ja on muutamassa päivässä postiluukussa, ei tarvi hakea!!!!

[QUOTE="kirppu";24157981]osa tigeistä ei kyllä sovi huonokuntoiselle tukalle. oatmeal & honey lähinnä ja sitten moisture maniac (itsellä toimii toooodella hyvin). noidenkin jälkeen tarvitsee sitten silikoonipitoisen latvahoitiksen. tigin shampoista en ole vakuuttunut, eivät toimi mulla. tuota moisture maniacia tilaan lookfantastic.com:ista puolet halvemmalla mitä suomesta saa (tilaan aina 2 isoa pumppupulloa). ja on muutamassa päivässä postiluukussa, ei tarvi hakea!!!![/QUOTE]

miten nuo 2 isoa pumppupulloa mahtuu postiluukusta tai edes laatikkoon jos on sellainen avaimellA avattava laatikko? mutta kiitos vinkeistä tutkin seuraavaksi nuo tuotteet :)

on rutikuiviin hiuksiin hyvin toiminut moisture maniac sekä shampoo että hoitoaine, sit käytän vielä lisäksi ego boostia joka on hiuksiin jätettävä hoitoaine, erityisesti haarottuville hiuksille. Mulla ei haarotu, mutta on karvanen pinta ja toi silottaa nätisti!

miten nuo 2 isoa pumppupulloa mahtuu postiluukusta tai edes laatikkoon jos on sellainen avaimellA avattava laatikko? mutta kiitos vinkeistä tutkin seuraavaksi nuo tuotteet :)

No sitten sun varmaan pitää hakea postista ne. Meillä on sellainen aivan tavallinen laatikko ja sinne kyllä mahtuu.

Mun kaikki tigejä käyttävät tutut tilaa ne ulkomailta. Oikeasti säästää tosi paljon. Joskus tehty kimppatilauksiakin. Kun tietää mitä tarvitsee, silloin ainakin kannattaa tilata.

Yhteistyössä