Tigi tuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti

Vieras
tietääkö joku että saako prismoista Tigi shampoita ja muita tuotteita?
kun täältäpäin prismoista saa ainakin jotain kampaamo shampoita ja tuotteita.
viimeksi kokeilin Bonacuren tuotteita kun prismasta ostin :)

mut tietäiskö joku saako niitä Tigin tuotteita kun en enää muista mitä siellä on..en yleensä käy prismassa.

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Ei sieltä saa (tai en oo koskaan nähny)... Bonacurea tosiaan on joissa tavismarketeissa

ok,täytyy sitten miettiä käyntiä kampaamossa tai sitten nettitilaus.katselin et olisi halvempia ulkomailta kun tilaisi mut en osaa sieltä tilata kun en ymmärrä miten ne maksetaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:
Ei sieltä saa (tai en oo koskaan nähny)... Bonacurea tosiaan on joissa tavismarketeissa

ok,täytyy sitten miettiä käyntiä kampaamossa tai sitten nettitilaus.katselin et olisi halvempia ulkomailta kun tilaisi mut en osaa sieltä tilata kun en ymmärrä miten ne maksetaan :D

kortilla

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:

No kortilla maksetaan tosiaan. Kannattaa ulkomailta tilata. säästää pitkän pennin.

Alkuperäinen kirjoittaja Iidu:
Just tilasin tuolta, ei ainakaan hinnalla pilattu ja tulee suoraan kotiin.

Kyllähän noi aika kalliita on tuolla, ulkomailta tilatessa saa jopa kymmenen euroa halvemmalla. Noi taitaa olla aika lähellä kampaamohintoja.

Ostin Englannista Brunette Goddess-hoitsikan josta maksoin 13 euroa, tuolla oli päälle 26 euroa...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Simin tuotteet parempia. Mieto tuoksu ja hyviä!

Mä olen ihan tyytyväinen Tigiin, mun hiukset ei tarvii mitään kummoista. Maksan mielelläni siitä brändistä ekstraa (verrattuna markettikamaan) ja tykkään tuoksuista ja pakkauksista.

Yhteistyössä