Tietysti saa arvostamaan omaa perhettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Naapurina vajaaälyinen vainoojahäirikköperhe.

Heidän mielestään heidän paikkansa on meidän kodin vieressä.
Tien toisella puolella asuvat.

Notkuivat monta vuotta lähes aamusta iltaan tuossa pihan vieressä. Siis ihan vanhemmat ja lapset. Vuorotellen käyvät töissä.

Kun mainitsin asiasta, alkoi värvääminenen, yritti saada siihen kaikkia. Itse perheen aikuiset lopettivat siinä roikkumisen, ja väittivät että eivät ole koskaan roikkuneetkaan. mutta siirtyivät tielle katselemaan meille päin kun aamulla luimme lehtiä. Tai penikkansa toivat tuohon kaivelemaan ja menivät omaan rauhaan omalle pihalle tai sisälle itse. Kun toin esiin jollekin tästä että seisoo vahdissa pihmme vieressä, lopetti sen, ei ole enää monta tuntia siinä.

Toisen naapurin kanssa tekivät tuota aiemmin, että tulivat notkumaan kotimme viereen, mutta toinen naapuri rauhoittunut.

Mää en vaan tajua miten joillain on pokkaa. Itsestäni tuntuu nololta esim. odottaa jätskiautoa ja seistä 5 minuuttia vahdaten toisten kotia päin. Täysin asiaankuulumatonta.

Naapurin akka joka varustettu yhtä suurilla älyn lahjoilla, kuin kumisaapas, selittää että tottakai kun meilläkin on lapsia, pitää meidän nauttia heidän penikoistaan. Täh? Mulla on lapsia, mutta ei mulle tulilsi mieleenkään kuvitella, että joku muu nauttii siitä, että he hengailevat kenenkään toisen tontin rajalla aamusta iltaan. Varsinkaan niin että 2 perhettä, yhteensä 10 henkeä, hengailee kenenkään pihan vieressä.

Lisäksi vielä kolmannet kanta-asukkaat (noiden edellisten naapurit, hekin monta sukupolvea varmaan tällä seudulla) täällä ovat sitä mieltä että noiden kuuluu olla tossa. Mistän muusta eivät takuulla olekaan yksimielisiä, jos tunninkin joutuisivat olla yhdessä niin tappeluhan niillä olisi ja penikoillaan. Helveti suuri ego kaikilla, ja penikat äänekkäitä. Eli siitä ei ole toivoa, että viihtysiivät keskenään tuolla ja nauttisivat toistensa seurata. Heitä yhdistää vaan se, että penikkansa haluavat mahdollisimman kauas itsestään.

Niin, siis mun mielestä on täysin asiatonta ja epäkotheliasta norkoilla toisten pihan vieressä. Noista kukaan ei ole meidän rajanaapuri.
Meidän rajanaapurit on mukavia, ja heillä on mielettömän suloisia ja fiksuja lapsia.

Yhteistyössä