tietokonepeleistä

• Viestiketjun aloittaja ritulii
  • Ensimmäinen viesti
ritulii
Mulla on ongelma: mies ja tietokone!

Töistä tullessa mies syö ja menee koneelle, yleensä pelaa yhtä ja samaa strategiapeliä... Ite aloitin 6-tuntiset työpäivät ja jotenkin uskoin että silloin tämä juttu helpottaa, vaan ei.

Mitää kotihommia ei siis todellakaan tehä, joku lauantai voi imuroida. Jos lähen käymään jumpassa, kaupassa yms., niin mies jää pelaamaan ja lapset touhuaa omiaan \|O

KUmpikaan ei edes enää osaa kaivata iskää touhaamaan, Yksi ilta vanhempi poika ,5v, pyysi isää touhaamaan, muttaa hypi ittekses-tokaisuihin se jäi!!!!

Harmittaa vietävästi! Tekisin ilomielin kotihommat, jos isäntä touhuis lasten kanssa. Nyt tämä tilanne kyllä ottaa hermoihin, kun sanominen ei auta. Vanhempi poika kun tykkäis istu vieressä ja kattoa pelaamista!

JJ-75
Tuntuupas tutulta... tosin meillä mies nukkuu ne päiväunet (tälläkin hetkellä) ja tuijottaa telkkaa tai surffaa muuten vaan netissä. Mutta kotitöitä ei tee tai lasten kanssa touhua. Puhumattakaan että huomioisi minut tai suhteemme :headwall:

ritulii
No ainakin on kiva kuulla että muillakin on samoja ongelmia :)

Mietinkin vaan että miten kauan tätä jaksaa... Isäntä ottaa heti nokkiinsa jos asiasta vähänkään mainitsee :(

Ja harmittaa vietävästi lasten puolesta!!!

Tilanne mietityttää, jaksaako katella vai pitääkö erota (ainakin uhata sillä)?

muumimamma1972
Meillä on kauan jatkunut,että mies pelaa tietsikkapeliä a-i-n-a :headwall: En muista koska se on siis alkanu,mutta aika kauan siitä jo onkin.Kuulemma on niin hauskaa pelata kun on joku ryhmäpeli,jossa pyssyt paukkuu. Mua se ei kiinnosta koko pelaaminen.

Suzu
Minä pelaan itsekin, aiemmin enemmänkin, kun ei ollut lapsia. Nyt ei oo tullut kokeiltua Nethackia ainakaan pariin vuoteen..
Mieshän se juuttuu pelaamaan meilläkin, ja juteltiin asia selväksi. Sanoin, että en rupea aikuiselle miehelle nalkuttamaan koko ajan, vaan sovitaan sitten iskällekin pelivuorot, jos on tarpeen.
Onneksi mies oli sen verran fiksu, että rajoitti pelaamistaan itse. Lasten kanssa kyllä leikkii, lapset menevät ja vetävät isin kädestä mukaansa, ja hän tykkää heistä sen verran, että ei raaski olla menemättä.. :)

LydianÄiti75
Joo meillä kans. Ekaks oli pleikkari mut kun ostettiin tää kone nii nyt pelaa tällä. Tosi ahterista. Korpee kun kolmikymppinen ukko ei malta näppejään pitää erossa jostain kakaroille tarkoitetusta pelistä - kakaroillehan ne kaikki pelit on tarkoitettu ainaki mun mielestä. \|O

Yhteistyössä