Tietokonenerot,HELP!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä...

Vieras
Osaakohan kukaan auttaa mua eräässä ongelmassa joka liittyy tietokoneeseen?

Eli mulla on käytössä Mozilla Firefox-selain ja nyt eilisestä asti on ollut sellainen ongelma ettei tällä pysty pelaamaan esim.facebookissa mitään pelejä tai katsomaan mistään mitään videoita. Facebookissa kun yrittää avata jonkun pelin niin hetken lataa mutta sitten tulee vain valkoinen sivu ja kun youtubessa yrittää katsoa jotain videota niin tulee vaan virheilmoitus ja pyytää yrittämään hetken kuluttua uudelleen. Olen tässä päivitellyt kaikki javasta shockwaveen sekä ton flash playerin mutta ongelma ei vaan positu. Olen myös poistanut kaikki vanhat javan päivitykset ja jätin vain tuon uuden.
Internet explorerilla noi pelit ja videot kyllä toimii ja Google Chromessakin hetken ennenkuin ilmoittaa että toi shockwave kaatui.
Mie oon ihan ihmeissäni että missä nyt voi olla ongelma. Konetta on käynnistelty ja sammultetu aina päivitysten tai latausten jälkeen mutta ongelma ei vaan poistu. Myös esim.iltasanomien sivuilla ei näy mitkään mainokset.
Osaako joku nerokas ihminen vähän valasta että mistähän mie osaisinlähteä tota ongelmaa etsimään. Päivitin just ton firefoxinkin vaikka mulla on automaattinen päivitys siinä.
Kiitos miljoonasti jos jollain olisi ratkaisu tähän ongelmaan.

[QUOTE="miimu";27134426]katoppa mitä lisäosia siinä on asennettu.[/QUOTE]

Voiko noi lisäosat sitten asentua itekseen tai hävitä itekseen? Kun tosiaan toissailtana vielä toimi loistaavsti mutta yönaikana on sitten jotain kummaa tapahtunut ja nyt ei sitten toimi firefoxissa noi pelit ja videot eikä noihin lisäosiin ole kyllä koskettu.

[QUOTE="vieras";27134447]vaihda chromeen. kaikki toimii[/QUOTE]

No sepä se kun ei toimi. Äsken yritin pelailla Chromen kautta facebookissa noita pelejä niin hetken toimi ja sitten ilmoitti että shockwave kaatui ja pelaaminen loppui siihen.

[QUOTE="Gerttu";27134475]Oli joskus muinoin, ei ole enää. Elät menneisyydessä.[/QUOTE]

Mun mielestä se on edelleen paras joten se siitä. Kaikkia muitakin olen kokeillut eikä ne olleet omaan mieleen.

[QUOTE="Ccc";27134509]Mun mielestä se on edelleen paras joten se siitä. Kaikkia muitakin olen kokeillut eikä ne olleet omaan mieleen.[/QUOTE]

No miekin olen luottanut tohon firefoxiin kun siihen tosiaan tulee automaattisesti ilmoituksen niistä päivityksistä ja olen siitä kyllä tykännyt tosi paljon. Nyt vaan teki tenän eikä suostu kunnolla toimimaan :)

Kyse on varmaan toimimattomasta Flash Playerista. Juuri uusin versio on se toimimaton, joten päivittäminen ei auta. Täällä on ratkaisukeinoja ongelmaan: Flash Player ei toimi Firefoxissa? Näin korjaat ongelman - AfterDawn

Kiitos ihan tuhannesti ellei jopa miljoonasti tästä linkistä. Mie päivitin ton real playerin niinkuin tuolla sivuilla neuvottiin ja ainakin facebookissa alkoi pelit toimimaan :). Ei mulla käynnyt mielessäkään että se vika johtuis tosta real playerista.
Mut kiitos,kiitos,kiitos :)

Yhteistyössä