Tietokoneista tietävät!! Kumpi parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummankaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummankaa

Vieras
Ihan puhtaasti viihdekäyttöön tulisi kone: Siis nettikäyttöön (kotikäyttö)

Kumman hankksit ennemmin?

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=431249&shopId=19651&findPath=true&compartmentId=20152&categoryId=31154&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

vai:

ASPIRE 5520-7A4G16Mi:
. Athlon 64 X2 TK-57 -prosessori . 4 Gt:n DDR2-muisti (2 x 2 Gt) . 160 Gt:n kiintolevy (5400 kierr./ min) . 15,4" WXGA CrystalBrite -näyttö (1280 x 800 . Nvidia GeForce Go7000 -näytönohjain, maks. 896 Mt jaettua näyttömuistia . Super Multi DVD±R±RW -asema . Integr. äänipiiri, S/PDIF . Sisäänrak. mikrofoni . 10/100/1000 LAN . 802.11b/g WLAN . Muistikortinlukija (SD/MMC/MS/MS Pro/xD) . Liitännät: 4 x USB 2.0, S-video, audiolähtö (S/ PDIF), mikrofonitulo, VGA, IEEE 1394 Firewire, Infrapuna (CIR), ExpressCard 54 mm . Li-ion- akku, käyttöaika noin 3 h . Windows Vista Home Premium FI/SE/UK . Ohjelmisto: Works 8,5, F-Secure-virusturva (4 kk), MS Offi ce Student (60 vrk kokeilulisenssi) . Mitat (l x s x k): 36,6 x 27,4 x 3,4-4,3 cm; paino: 2,75 kg . VUODEN TAKUU.

läppärillä ei olis tarkoitus pelailla. pöytäkone Simsien vallassa, kun nuo ton hintaluokan koneet ei ilmeisesti oikein koko repertuaaria tahdo jaksaa pyörittää.
ihan nettiselailuun/mesetykseen/habboon ;) olisi tarkoitus käyttää.

No en ainakaan Aceria kun olen kuullut niiden takuuasioista ja asiakaspalvelusta niin paljon pahaa. Joka takuukorjaus kestää ainakin kuukauden ellei kaksi, jopa yrityslaitteissa. Ja jos ostat uuden, missä huomaat vikaa ekana päivänä, ei Acer suostu vaihtamaan uuteen vaan se on toi 1-2kk takuurumba heti kärkeen. Varmaan kannattaa Googlettaa tai etsiä jostain Suomi24:lta mielipidetekstejä eri koneista, tietyllä varauksella suhtautuen tietty...

Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:
No en ainakaan Aceria kun olen kuullut niiden takuuasioista ja asiakaspalvelusta niin paljon pahaa. Joka takuukorjaus kestää ainakin kuukauden ellei kaksi, jopa yrityslaitteissa. Ja jos ostat uuden, missä huomaat vikaa ekana päivänä, ei Acer suostu vaihtamaan uuteen vaan se on toi 1-2kk takuurumba heti kärkeen.

Työn puolesta voin sanoa, että tätä se on kaikilla... Tosin mulla ei ole tietoa kuluttajapuolen asiakaspalveluista, mutta oletan ettei se ole parempi kuin yrityspuolellakaan.

No en ainakaan Aceria kun olen kuullut niiden takuuasioista ja asiakaspalvelusta niin paljon pahaa. Joka takuukorjaus kestää ainakin kuukauden ellei kaksi, jopa yrityslaitteissa. Ja jos ostat uuden, missä huomaat vikaa ekana päivänä, ei Acer suostu vaihtamaan uuteen vaan se on toi 1-2kk takuurumba heti kärkeen. Varmaan kannattaa Googlettaa tai etsiä jostain Suomi24:lta mielipidetekstejä eri koneista, tietyllä varauksella suhtautuen tietty...

No meillä kyllä on jo kaksi Acerin läppäriä,ja molemmat on toimineet vallan moiteettomasti. toinen vaan läks nyt kaverin matkaan opiskeluihin ja toisen rikoin ihan omaa tyhmyyttäni.

Acer ja Hp on vissiin nykyään ihan samaa tavaraa.
No joo siis eli en sano kumpi parempi tms.
Mutta mulla hp:n kohta kaks vuotta vanha perus läppäri ja oon tällä pelannu just esim sims kakkosta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitten jos ei pelata, niin no... Acerissa on Vista Premium ja HP:ssä Basic. Jos winukkaa ois tarkoitus käyttää, niin itse kallistuisin Premiumin puolelle.

Eli oisko se sit toi Acer..Millasia eroja on Premiumissa ja Basicissa?
Mulla tässä omalla koneella on myös käyttiksenä vista, mutta ei hajuakaan että kumpiko..

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mutta mulla hp:n kohta kaks vuotta vanha perus läppäri ja oon tällä pelannu just esim sims kakkosta

joo mut kun noita simsejä on on sen peruspelin lisäksi kai 17 lisäosaa..ja SimCity Yhteiskunnat, joka on ai´van törkeen "iso" peli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en ainakaan Aceria kun olen kuullut niiden takuuasioista ja asiakaspalvelusta niin paljon pahaa. Joka takuukorjaus kestää ainakin kuukauden ellei kaksi, jopa yrityslaitteissa. Ja jos ostat uuden, missä huomaat vikaa ekana päivänä, ei Acer suostu vaihtamaan uuteen vaan se on toi 1-2kk takuurumba heti kärkeen.

Työn puolesta voin sanoa, että tätä se on kaikilla... Tosin mulla ei ole tietoa kuluttajapuolen asiakaspalveluista, mutta oletan ettei se ole parempi kuin yrityspuolellakaan.

Vissiin ne mitkä käy korjauksessa Keski-Euroopassa tulee sieltä takaisin yleensä viikossa tai jopa alle (näin oli ainakin muutama vuosi sitten vielä), mutta ne mitkä korjataan Suomessa josain puljussa, viipyy useimmiten sen kuukauden vähintään. Loogista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

joo mut kun noita simsejä on on sen peruspelin lisäksi kai 17 lisäosaa..ja SimCity Yhteiskunnat, joka on ai´van törkeen "iso" peli.

Nii kyllä mä senkin tiedän, ei mulla kaikkia ole samaan aikaan ollu pyörimässä. Joitakin noita kauppa auki ja sellasia niin asennettuna yks kerrallaan.
Mut eniten oon tykänny ihan siitä perus simssistä ja sen ainakin pyörittää siis.

No niin, sitten hiffasin että puhutaan ihan eri peleistä. Kun sanoit että kone simsien vallassa niin ajattelin että sims2 ja lisäosat.
Mutta sä taisitkin puhua simcityistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Nii kyllä mä senkin tiedän, ei mulla kaikkia ole samaan aikaan ollu pyörimässä. Joitakin noita kauppa auki ja sellasia niin asennettuna yks kerrallaan.
Mut eniten oon tykänny ihan siitä perus simssistä ja sen ainakin pyörittää siis.

No niin, sitten hiffasin että puhutaan ihan eri peleistä. Kun sanoit että kone simsien vallassa niin ajattelin että sims2 ja lisäosat.
Mutta sä taisitkin puhua simcityistä :D

Ei vaan nimenomaan asennettuina kaikki sims2:n lisäosat pääpelin lisäksi. JA myös SimCity Yhteiskunnat. Eli paljon rojua pyöritettäväksi. :)

Yhteistyössä