Tietokoneista tietävät! Ja nostan tätä miljoona kertaa - tämähän putoaa heti ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kirjoittelin täällä jo pari päivää sitten kun näppimet eivät toimi kuten kuuluu. Ctrl ja alt painaminen yhtäaikaa avaa selaimen tai selaimen ollessa auki heittää sivun kotisivulle. Tottakai voin opetella käyttämään tuota altgr nappulaa, mutta ongelma onkin, että ctrl + alt + del painaminen on myös nyt täysin mahdotonta.

Eli miten saan näppäimistön toimimaan taas kuten pitää? Onko mulla koneella nyt virus, joka estää tietyt toiminnot vai onko tämä näppäimistö ohjelmoinut muutaman nappulan uudelleen puhdistuksen yhteydessä vai mikä helkkari tätä vaivaa?

Täällä on sama ongelma Hp kannettavassa!! asetukset katsottu, Hp ajurit ajetttu, ulkoista näppistä kokeiltu... mikään ei auta!! kun yrität tehdä @ merkkiä niin se aukaisee selaimen ikkunan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Täällä on sama ongelma Hp kannettavassa!! asetukset katsottu, Hp ajurit ajetttu, ulkoista näppistä kokeiltu... mikään ei auta!! kun yrität tehdä @ merkkiä niin se aukaisee selaimen ikkunan.

Huh! Kohtalotoveri :D Juu ei toimi @ -merkkikään. Siis tuolla yhdistelmällä.

Itse olen tietokone asentaja eikä minun työhistorian (10v) aikaan ole tullut moista ongelmaa..
Olen yrittänyt vaikka mitä kahden päivän aikaan ja olen kysellyt myös alan ihmisiltä... eivät ole osanneet auttaa.. Kerron heti jos keksin jotakin :) Jos en muuta keksi niin tyhjään koneen ja asennan kaikki uudestaan jos muu ei auta.

Hätäkeino @-merkin tekemiseen on ..
1. maala hiirellä vaikka tästä tekstistä @- merkki
2. valitse maalatun tekstin päälllä hiiren kakkos painikkeella ja valitse kopioi
3. aukaise tekstinkäsittely ja klikkaa hiiren 2 painikkeela asiakirjan päällä ja liitä (nyt olisi @ merkki näkyvissä asiakirjassa
4. tallenna asiakirja vaikka työpöydälle
5.nyt sinulla on muistissa @ merkki niin kauan kun teet seuraavan kerran kohdan 2 tai käynistät koneen
6. nyt esim sähköposti osoitetta kirjoittaessa kun tulet siihen kohtaan että pitäis kirjoittaa @-merkki niin valitsetkin hiiren kakkospainikkeella ja sitten liitä.
7. jos merkki on lähtenyt muistista niin saat sen uudestaan aukaisemalla asiakirjan jossa merkki on ja maalaat sen ja valitse kopio

Toivottavasti tästä on hätä apua niin kauan että saadaan asia selvitettyä ja jos ohje on hankala niin kysy vaan selvennystä :)

Yhteistyössä