MINÄ
mitä näennäismuisti tarkoittaa?kaverin kone sanoo et näennäismuisti lopussa tai loppu tai jotain vastaavaa, eli mistä suunnasta pitää tavaraa poistaa?
wi ohjauspaneelissa ole sellaista kuin selaushistoria...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ohjauspaneelin kautta selaushistorian ja ym poisto. nämä ovat c:asemalla. eli c:asemaa tyhjentämään.
Se on se naisen logiikkaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 36v:mä en tiedä tietsikoista mitään, silti oon onnistunut asentamaan kadonneen koneen uudelleen. Ei ollut koko nettii koneella ja isäni sano et huoltoon vietävä.... :wave:
MIKÄ?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se on se naisen logiikkaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 36v:mä en tiedä tietsikoista mitään, silti oon onnistunut asentamaan kadonneen koneen uudelleen. Ei ollut koko nettii koneella ja isäni sano et huoltoon vietävä.... :wave:
No seAlkuperäinen kirjoittaja HÄH?:MIKÄ?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se on se naisen logiikkaAlkuperäinen kirjoittaja äiti 36v:mä en tiedä tietsikoista mitään, silti oon onnistunut asentamaan kadonneen koneen uudelleen. Ei ollut koko nettii koneella ja isäni sano et huoltoon vietävä.... :wave: