A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Eipä tule pääsemään tuolla koneella suoraan nettiin!! Jos siis on 7:lla varustettu. Se kun ei sisällä mitään selainta!!
Mun koneella ainakin pääsi.. Tosin siinä on laiton "kräkätty" Win 7, mutta alunperin kys. käyttis oli ihan Microsoftin itsensä julkaisema kokeilubuild. Sisälsi IEn. Mistäkö tiedän? Koneella on IE, vaikka en tasavarmaan moista sontaa sinne asentaisi. Internet Explorer kuuluu jokaisen Windowsin perusohjelmiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja apuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Explorer ja Firefox ovat suosituimmat selaimet maailmalla ja siksi niiden heikkouksien hyödyntäminen on suosituinta nettikriminaalipiireissä. Siksi kannattaa käyttää jotain vähemmän suosittua selainta kuten Safari tai Google Chrome.
Googlen Chromea ei ainakaan. Siinä on reikiä enemmän kuin reikäjuustossa. Ainakin mitä olen selaillut "asiasta tietäviä" sivustoja ja avokiltani kuullut. Jokin aika sitten Firefox sai selainvertailussa ylivoimaiset pisteet IEhen verrattuna kaikesta, enimmäkseen turvallisuudesta.
Plus, luottokortin numero yksinään ei riitä, tarvitaan myös päivä jolloin kortti menee vanhaksi, sekä se turvakoodi. Sivut, jotka näitä kyselevät ovat kyllä erittäin hyvin suojattuja.
Mikä chromessa vikana?? Mä käytän sitä jo neljättä kuukautta! :O
Hyvä jos sulla toimii.. Lukenut olen vaan että siinä on tietoturva-aukkoja (mainitsemani reiät) eikä se edes toimi kovinkaan nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Plus, luottokortin numero yksinään ei riitä, tarvitaan myös päivä jolloin kortti menee vanhaksi, sekä se turvakoodi. Sivut, jotka näitä kyselevät ovat kyllä erittäin hyvin suojattuja.
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Eipä tule pääsemään tuolla koneella suoraan nettiin!! Jos siis on 7:lla varustettu. Se kun ei sisällä mitään selainta!!
Mun koneella ainakin pääsi.. Tosin siinä on laiton "kräkätty" Win 7, mutta alunperin kys. käyttis oli ihan Microsoftin itsensä julkaisema kokeilubuild. Sisälsi IEn. Mistäkö tiedän? Koneella on IE, vaikka en tasavarmaan moista sontaa sinne asentaisi. Internet Explorer kuuluu jokaisen Windowsin perusohjelmiin.
Mulle tulossa 7 päivitys vistaan, jonka tilatessa muitutettiin ettei se sisällä selainta, et pitää muistaa etukäteen jostain hommata se! Ja juuri tuon takia, että AINA windowsissa se IE on, niin sitä ei siinä enää SAA olla!
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Eipä tule pääsemään tuolla koneella suoraan nettiin!! Jos siis on 7:lla varustettu. Se kun ei sisällä mitään selainta!!
Mulle tulossa 7 päivitys vistaan, jonka tilatessa muitutettiin ettei se sisällä selainta, et pitää muistaa etukäteen jostain hommata se! Ja juuri tuon takia, että AINA windowsissa se IE on, niin sitä ei siinä enää SAA olla!
Mitenniin ei muka saa olla? Kyllä se mulla ainakin oli, sama kun päivitin XPn päivityslevyllä Vistaksi. Tuossa lukee mitä on 7'ssa http://www.microsoft.com/finland/windows/windows-7/whats-new.aspx
Edit: Avokilta kysyin, se sano että EU nosti äläkän siitä että Windowsin käyttöjärjestelmissä oli aina yksinoikeudella IE, ja ainakin jossain vaiheessa oli vielä sellaista juttua liikkeellä, että näissä käyttöjärjestelmissä olisi asennusvaiheessa ollut vaihtoehto, että minkä selaimen haluaa (IE, FF, Opera yms), mutta avokki ei muistanut että miten nyt on oikeasti sitten tulossa, eli voinet huhuu hyvinkin olla oikeassa, myönnän mokani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:Eipä tule pääsemään tuolla koneella suoraan nettiin!! Jos siis on 7:lla varustettu. Se kun ei sisällä mitään selainta!!
Mitenniin ei muka saa olla? Kyllä se mulla ainakin oli, sama kun päivitin XPn päivityslevyllä Vistaksi. Tuossa lukee mitä on 7'ssa http://www.microsoft.com/finland/windows/windows-7/whats-new.aspx
Edit: Avokilta kysyin, se sano että EU nosti äläkän siitä että Windowsin käyttöjärjestelmissä oli aina yksinoikeudella IE, ja ainakin jossain vaiheessa oli vielä sellaista juttua liikkeellä, että näissä käyttöjärjestelmissä olisi asennusvaiheessa ollut vaihtoehto, että minkä selaimen haluaa (IE, FF, Opera yms), mutta avokki ei muistanut että miten nyt on oikeasti sitten tulossa, eli voinet huhuu hyvinkin olla oikeassa, myönnän mokani![]()