Tietokoneesta kuvia levylle talteen KYSYMYS

Kun on tommonen dvd-levy mihin on koneelta laitettu kuvia.
Koneessa se näyttää että kuvia on 1000, ja näkeekin kaikki kuvat.
Mut sen levyn kun työntää dvd-soittimeen niin näkeekii vaan 80 kuvaa?

miks se ei näytä kaikkia kuvia siin dvd-soittimessa mutta tietokoneessa kyllä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
kaikis kuvis lukee jpg
No aika jännä sitten. Mulla joskus ei oo näkyny kaikki kun tiedostomuoto on ollut eri. Ai niin, kerran mulla kävi kuvaamon kanssa sellainen juttu, et olin polttanut kuvat levylle ja ne kyl ihan toimi täs omalla koneella. Eli ne sai auki ja kaikkea. Mutta sitten kuvaamossa se kone ei pystynyt avaamaan levyä ollenkaan :eek: Se kuvaaja selitti jotain, et jostain syystä poltetut kuvat näkyy joskus vain sillä koneella missä ne kuvat on. Jännää..
 
No eipä koollaakaan tunnu olevan merkitystä kun dvd-soitin näyttää kuvia mitkä on 57kb ja 370kb, yhes kuvaskii näytti lukevan 1,1mb

ja ne kuvat mitkä ei näy, on kans tommosii joko pienii tai isoi.

Pitäis vissiin kokeilla toises tietokonees näyttääkö kuvia siinä!

Joskus oli yks muistitikku mikä näytti sisällön vaan tällä koneella, toisel koneel ei ollenkaa!
 
Selvishän se!!!!

Se johtuu ihan vaan ja pelkästään dvd-soittimesta!
Tuo mikä meil on pääkäytössä näyttää vaan ne 80 kuvaa, lastenhuoneessa on toinen soitin (harvemmin käytetty ) ja se näyttää jo 900 kuvaa.

Ois makkurissa viel yks dvd-soitin mitä ei koskaan käytetä, joskohan se näyttäs sit ihan kaikki kuvat!

Niin ja toinen tietokonekin näyttää kaikki kuvat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jatkokysymys: miten siirrätte kuvat dvd:lle? Kopioimalla suoraan kansiosta kansioon vai jonkun poltto-ohjelman kautta?

=)
Miä vaan työnsin levyn koneeseen ja avasin kansion missä kuvat on. Siin ylhäällä sit luki että tallenna levylle ja kun olin haluttua kuvaa napsauttanut, sen jälkeen painoin sitä tallenna levylle nappia.

Sit kun kaikki halutut kuvat oli siirretty, niin sen levyn ikkunassa luki tallenna levylle ja sinne ne meni.

miä mitään muuta tiijä!

Aikasemmi minult yks tuttu kysyi että millä meinasin ne tallentaa? ööö tietokoneella,
hää meinaskii sitä että mikä ohjelma on, öööö mistä miä tiijän!
Jostain nerosta puhu ja jostai muusta poltto-ohjelmasta tai jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jatkokysymys: miten siirrätte kuvat dvd:lle? Kopioimalla suoraan kansiosta kansioon vai jonkun poltto-ohjelman kautta?

=)
Miä vaan työnsin levyn koneeseen ja avasin kansion missä kuvat on. Siin ylhäällä sit luki että tallenna levylle ja kun olin haluttua kuvaa napsauttanut, sen jälkeen painoin sitä tallenna levylle nappia.

Sit kun kaikki halutut kuvat oli siirretty, niin sen levyn ikkunassa luki tallenna levylle ja sinne ne meni.

miä mitään muuta tiijä!

Aikasemmi minult yks tuttu kysyi että millä meinasin ne tallentaa? ööö tietokoneella,
hää meinaskii sitä että mikä ohjelma on, öööö mistä miä tiijän!
Jostain nerosta puhu ja jostai muusta poltto-ohjelmasta tai jotain.
Kiitos vastauksestasi! =)

Kai tuossa tallentamisessa on monta tapaa. Mun tarttis kans siirtää kuvia dvd:lle. Aikaisemmin oon tosiaan Nero-ohjelmalla polttanut kuvat levylle, mutta jospa seuraavaksi kokeilen ihan toista tapaa :D. Nuo Nero-kuvat eivät meinaan näy meidän dvd-laitteen kautta... :eek:
 

Yhteistyössä