Tietokoneen näyttö suureni, työpöytä, tehtäväpalkit, kaikki ! Mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja kaikki suurta
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="nipa";23080595]Valitse työpöydällä hiiren oikealla näytön tarkuus ja muuta sieltä tarkkuutta, esim. 1280x800 tai 1920x1200. Tai sitten ohjauspaneelista.[/QUOTE]

Kiitos, tämä auttoi jo paljon! Tekstistä ym. kuitenkin jäi hieman "sumea", saakohan sitä muokattua jostakin?
 
äitykkeliini harmailee
Mulla saa ainakin suurennettua ja pienennettyä kuvaruutua painamalla ctrl pohjaan ja sitten hiiren sillä vieritys "napilla" vierittää ylös tai alas.

Kokeile jos ymmärsit :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini harmailee;23080731:
Mulla saa ainakin suurennettua ja pienennettyä kuvaruutua painamalla ctrl pohjaan ja sitten hiiren sillä vieritys "napilla" vierittää ylös tai alas.

Kokeile jos ymmärsit :)
Tuo toimii vain ohjelman sisällä, ei koske koko kuvaruutua.
 
samajuttuoli
Niin kuin aiemmin jo sanottiin, menkää Clear Type asetuksiin, sieltä saatte näytön suuruuden ennalleen. Itse kamppailin juuri äskön saman ongelman kanssa, mutta onneksi netistä löytää aina apua ongelmiin :D
 
kaikki suurta
Niin kuin aiemmin jo sanottiin, menkää Clear Type asetuksiin, sieltä saatte näytön suuruuden ennalleen. Itse kamppailin juuri äskön saman ongelman kanssa, mutta onneksi netistä löytää aina apua ongelmiin :D
Kii-tos! Tämä oli kauan kaipaamani juttu. Ainoa että tuo koko tietokone on myyty jo pois vuonna 2011. Sen jälkeen mulla oli iMac vuoden verran ja sitten joku muu.... en edes muista. Nyt on tabletti.

Mutta KIITOS tuosta vinkistä. Tosi kiva.
 

Yhteistyössä