Tieto lisää tuskaa! Kyllä nyt kylmäisi jos olisin ottanut rokotteen :o

  • Viestiketjun aloittaja Kello tikittää
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
[QUkin.ailija, post: 33880855"]
40% siihen sairastuneista on ollut huomattavasti ylipainoisia ja silloin hapenottokyky on huono kun joutuu selälleen.
[/QUOTE]
Ja mahallaan ne joitakin pitää teho-osastolla.
 
vierailija
IS
31. elokuuta 65-vuotiaana kuolleen kohuliikemies Carl Danhammerin ex-vaimo Paula Danhammer vahvisti Ilta-Sanomille, että kuolinsyy oli korona.

Paulan mukaan Danhammer oli saanut tartunnan Ghanassa, jossa hän oli parin kuukauden matkalla. Hänet kuljetettiin suoraan paluulennolta Seutulasta Tampereen yliopistolliseen sairaalaan.

Viime vuonna miehestään hyvissä väleissä eronnut Paula kertoi IS:lle, että Danhammer oli saanut helmikuussa maksansiirron, mutta koki olevansa riittävän hyvässä kunnossa matkustamiseen koronatilanteesta huolimatta.

– Näin Callen rokotetiedot, ja hän oli saanut molemmat koronarokotteet. Itse hän kertoi saaneensa lisäksi myös venäläisen Sputnik-rokotteen, Paula kertoi IS:lle.
 
vierailija
En väitä mitään, kun en tiedä. Mutta aika näyttää, kuka väittäjistä oli oikeassa.

Naispuolinen harrastajatuttavani on rokotekriittinen, hänen aikuinen poikansa otti piikin. Nainen sanoi että paperissa, joka annettiin pojalle, luki että ei saa tehdä lapsia neljään kuukauteen. Skeptikkona minua ainakin ihmetyttää tuo klausuuli, miksi ”vaarattomasta” rokotteesta sanotaan noin?
Oikeesti? Kyllähän se tiedettii et tää on ihmiskoe, mut jos tosta ilmotuksesta ei jo herää niin täytyy olla ihmises vikaa. Miks ei sais tehä lapsii 4 kk? Tosi outo.
 
vierailija
"Jälkikasvua ei enää tule ja Amerikkaa ei enää ole, jos ihmisiltä menee kyvykkyys lisääntymiseen."

Olen koronarokotekriittinen, mutta nyt sitten Rapsodian lukijat tilastoa kehiin:tuo lapsettomuus on helppo todentaa jälkikäteen.

Onko lapsettomuusklinikat täyttyneet vuodenvaihteen jälkeen?
Toki lapsettomuutta ei diagnosoida kai ennen kuin 1 vuoden yrityksen jälkeen?
on tullut lisää asiakkaita
 
vierailija
En väitä mitään, kun en tiedä. Mutta aika näyttää, kuka väittäjistä oli oikeassa.

Naispuolinen harrastajatuttavani on rokotekriittinen, hänen aikuinen poikansa otti piikin. Nainen sanoi että paperissa, joka annettiin pojalle, luki että ei saa tehdä lapsia neljään kuukauteen. Skeptikkona minua ainakin ihmetyttää tuo klausuuli, miksi ”vaarattomasta” rokotteesta sanotaan noin?
Ja niinhän sitä sitten aika näytti, että sinä olit väärässä.
 
vierailija
IS
31. elokuuta 65-vuotiaana kuolleen kohuliikemies Carl Danhammerin ex-vaimo Paula Danhammer vahvisti Ilta-Sanomille, että kuolinsyy oli korona.

Paulan mukaan Danhammer oli saanut tartunnan Ghanassa, jossa hän oli parin kuukauden matkalla. Hänet kuljetettiin suoraan paluulennolta Seutulasta Tampereen yliopistolliseen sairaalaan.

Viime vuonna miehestään hyvissä väleissä eronnut Paula kertoi IS:lle, että Danhammer oli saanut helmikuussa maksansiirron, mutta koki olevansa riittävän hyvässä kunnossa matkustamiseen koronatilanteesta huolimatta.

– Näin Callen rokotetiedot, ja hän oli saanut molemmat koronarokotteet. Itse hän kertoi saaneensa lisäksi myös venäläisen Sputnik-rokotteen, Paula kertoi IS:lle.
Afrikassa on vähiten rokotettu ihmisiä ja vähiten tohon lentsuun kuolleita.

Euroopassa vähiten rokotetuissa maissa EI OLE LAINKAAN YLIKUOLLEISUUTTA!

Eikö tästä voi päätellä mitään? Miksi ei mielenkiinto herää?
 
vierailija
vierailija
Afrikassa on vähiten rokotettu ihmisiä ja vähiten tohon lentsuun kuolleita.

Euroopassa vähiten rokotetuissa maissa EI OLE LAINKAAN YLIKUOLLEISUUTTA!

Eikö tästä voi päätellä mitään? Miksi ei mielenkiinto herää?
Tässä nyt pari vuotta odotellu sitä sun lupaamaa äkkikuolemaa.. johan sitä ihminen alkaa tehdä vähän muitakin puuhia siinä välissä..
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä