M muumimamman Vieras 06.05.2005 #2 HEIPPA! =) Meille tehtiin IVF -04,nyt olen raskaana v.36+3.Toinen yritys onnistui.Raskaus edennyt "normaalisti".Toivotan teille onnea jos käytte IVF hoitoa läpi!! :hug:
HEIPPA! =) Meille tehtiin IVF -04,nyt olen raskaana v.36+3.Toinen yritys onnistui.Raskaus edennyt "normaalisti".Toivotan teille onnea jos käytte IVF hoitoa läpi!! :hug:
L ludde Vieras 06.05.2005 #3 Minkälaisia kokemuksia kaipaat? Mulle tehtiin ivf -03 ja toisella siirrolla tärppäsi ja poika nyt 13kk. Reilu kuukausi sitten tehtiin taas siirto mut ei tärpänny ja alkioitakaan ei jäänyt eli aloitan hoidot uudelleen heinäkuussa.
Minkälaisia kokemuksia kaipaat? Mulle tehtiin ivf -03 ja toisella siirrolla tärppäsi ja poika nyt 13kk. Reilu kuukausi sitten tehtiin taas siirto mut ei tärpänny ja alkioitakaan ei jäänyt eli aloitan hoidot uudelleen heinäkuussa.
N n37 Vieras 06.05.2005 #4 Kiitos vastauksista. Ihan kaikenlaisia kokemuksia:Mielialasta, ivf hoitojen vaikutusta parisuhteeseen, ynm. ihan mitä vaan.. :hug: kiitos :wave:
Kiitos vastauksista. Ihan kaikenlaisia kokemuksia:Mielialasta, ivf hoitojen vaikutusta parisuhteeseen, ynm. ihan mitä vaan.. :hug: kiitos :wave: