tietäiskö kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mulla on nyt eilisen päivän ja tänään jomotellu munasarjojen kohdalta ja vihlaisee oikeen välillä ku esim. nousee ylös.. Kp 22 menossa, kierto 27-32.. lapsentekohommia harrasteltu kp 13 ja 14 ilman ehkäisyä . osaako kukan sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Täällä ihan sama tilanne mutta pakko vaan odottaa vielä muutama päivä että alkaako vai testataanko.. :D

Mutta jollei tärppää kokeilkaa seuraavalle kierrolla vaikkapa 5 päivän päästä kuukautisista joka toinen päivä vaikkapa kymmenen päivän ajan. Ovis ei kaikilla ole välttämättä juuri tuossa kohden. ;)

No voi olla ihan normaalia tai sit kiinnittymistä. Mun tarvii tunnustaa, että tunsin itse kiinnittymisen, mut ei se kyl ollu kivuliasta. Vähän niinkuin joku olis rutistanut kohdun seudulta.
Jos tuntuu munasarjojen kohdalla, niin voi enteillä kohdun ulkopuolista raskautta.

Täällä ihan sama tilanne mutta pakko vaan odottaa vielä muutama päivä että alkaako vai testataanko.. :D

Mutta jollei tärppää kokeilkaa seuraavalle kierrolla vaikkapa 5 päivän päästä kuukautisista joka toinen päivä vaikkapa kymmenen päivän ajan. Ovis ei kaikilla ole välttämättä juuri tuossa kohden. ;)

Tai itse asiassa 14 päivän, ovis voi olla niin myöhässäkin ja kun sinun kierto vaihtelee noin paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
No voi olla ihan normaalia tai sit kiinnittymistä. Mun tarvii tunnustaa, että tunsin itse kiinnittymisen, mut ei se kyl ollu kivuliasta. Vähän niinkuin joku olis rutistanut kohdun seudulta.
Jos tuntuu munasarjojen kohdalla, niin voi enteillä kohdun ulkopuolista raskautta.

Taitaa olla yksilöllistä, itse heräsin kakkosesta yöllä kun kramppas alavatsalla.. ja sinne oikealle minne kramppas, oli kiinnittynyt kun käytiin varhasiultrassa. :)
Nyt vihlasi miedommin tuossa yksi yö ja väsy alkanut painaa ja flunssainen / krapulainen olo että saas nähä.. on vaan joteskin tutun tuntoinen olotila.. :D

Kiitoksia vastauksistanne:) No mulla on ollut nyt muutaman päivän nenä aivan tukos, mutta ei muuten flunssainen olo ollenkaan. Ja tosiaan nyt pari päivää on vihlonut alavatsaa, enemmän ehkä vasemmalta puolelta ? tosiaan kun nousee niin silloin varsinkin vihlaisee mutta kyllä sinne jomottelee nytkin vaikka sohvalla makaan :D voi kun olis tärpännyt, onhan sitä jo yritettykin <3

Yhteistyössä