Tietäiskö joku????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietteliäs

Vieras
En tiä onko tää ihan oikee oaikka kirjottaa asiasta. Mutta sattuisko joku tietämään mikä auttaa hiusten lähtöön? Mulla lähtee aivan tajuttomasti hiuksia kokoajan? (Eikä oo mitää syöpäjuttuja, eli se on pois suljettu)

yks yleisimmistä syistä on niskan ja hartioiden jäykkyys ei pääse veri kiertää kunnolla päänahassa. ja synnytyksen jälkeen yleensä saatta hiuksia lähteä paljon enenmmän kuin yleensä.

titi, Ei oo kilpirauhas juttuja, kävin kyllä verikokeissa eikä löytynyt mitään.

Keittiönoita, ei auta kyllä mitkään luntais tuotteet :s

Kai oon sit kaljuuntumassa, vaikka ikää ei paljoa vielä löysykkään :(

hiuksia lähtee ihmiseltä päivässä 100, lähteekö sulta vieläkin enemmän? Itse poltin päänahkani vuosia sitten kun blondasin hiukseni ja edelleen hiuksia lähtee todella paljon ja olen ajatellut että lähtevät juurikin tuon takia. Ja siihen ei kyllä sitten mikään taida enään auttaa :(

"itellä sama ongelma", Noniinno, aika fiksu judu sinänsä. En oo pahemmin tullut tota jäykkyys hommaa mieleen. Mutta voihan se toki ollasekin, ihme ettei lääkärit asiasta mitään maininnut.;O

Päivi, no mulla lähtee siis ihan kokoajan hiuksia. Varmsti yli sata hiusta päivässä. Hävettääö mennä mihinkä kyläänkään kun kylvän mun hiuksia joka paikkaan :D Niitä löytyy ihan joka paikasta, hiuksia harjatessa harjakin ihan täynä hiuksia ja kaikkein pahin on suihkussa käyminen kun niitä märkiä hiuksia takertuu joka paikkaan.. :s

Käyt pari kertaa hierojalla ja sit vaan toivoo et saa lihakset kuntoon niin pysyy hiukset päässä :Dite menisin mut ei oo rahaa tollasiin ja ukko on niin laiska ettei se mua hiero.Joten pitää vaan kärsii ja kaljuuntua :D ikää vasta ensi kuussa 26v

ootko synnyttänyt lähiaikoina? Kuulostaa ihan oikeesti siltä tuo sun teksti kun olisin ite kirjoittanut :D :D mulla on kohta 4kk ikänen poika ja olen miettinyt välillä johtuisiko se siitä kun olen synnyttänyt vähän aikaa sitten...tai no on siitäkin kyl jo aika kauan :D

Juu itellä on kans 6kk poika, mutta sitä oli kyllä jo ennen synnytystäkin. :/ Mut voi tietysti olla että se liittyy siihen, olis kyllä ihan kiva että olis hiukset päässä vielä parinkytä vuodenkin päästä :D

Oli joo mullakin ennen synnytystä hiustenlähtöö aika paljon mutta nyt siihen on kiinnittänyt vaan enemmän huomiota jotenkin.Mä en enään voi vetää hiuksia taakse pampulalle kun otsaraja pakenee niin paljon jo taaksepäin että ihan kauhistuttaa ja sen huomasin vasta tossa muutama viikko sitten :(

en ole ainakaan vielä,suunnitteilla ollut jo pitkään että menisin mutta laiskuus iskee kun on niin paljon muuta hommaa päivisin tuon pojan kanssa.Pitäs varmaan kyl mennä johonkin verikokeisiin jos vaikka sattuisikin olemaan jotain kilpirauhas häiriötä.On tää kyl aika kauheeta kun mä oon puoliksi intialainen (isä intialainen)(äiti suomalainen) niin mulla pitäs olla paksut kauniit hiukset ja on ollutkin melkeenpä aina. mut kaitpa mä sitten perin mun äidin puolelta sitten vanhetessa hauraat ja ohuet hiukset prkl....Äidillä on aika järkyt hiukset eikä sekään ole vasta kun 44v ja se kun vetää hiukset kiinni niin sillä näkyy päänahka ihan selvästi kun on niin ohuet ja vähäiset hiukset ja nyt pelottaa ihan kauheesti että tuleeko mulle sit samanlaiset.

Voi sua. :( Suosittelisin sulle silti että koittaisit järjestää aikaa, että pääsisit käymään lääkärissä :/ Oma terveys on kuitenki tärkeä, että saat voimia ja jaksat sitten touhuta päivät..

Jos alkaa olla kaljua näkyvissä,niin apteekista saa siihen rohtoa ilman reseptiä. Todella kallis aine,mutta kuulemma tehokas.

tohtori.fi sivulta löytyi tällainen teksti :
Erilaiset fysikaaliset syyt, kuten permanetti ja hiusten tavallinen, mutta runsas harjaaminen voivat aiheuttaa hiustenlähtöä. Eräisiin hiuspohjan alueen tulehduksellisiin ihosairauksiin liittyy hiustenlähtöä, joka voi olla pysyvää. Kilpirauhassairauksiin voi liittyä hiustenlähtöä. Myös vaikeisiin yleissairauksiin ja infektioihin voi liittyä kaljuuntumista, joka voi olla akuuttia ja palautuvaa tai kroonista. Myös lääkkeet, kuten ehkäisytabletit voivat aiheuttaa hiustenlähtöä. Voimakas laihduttaminen, sinkin- ja raudanpuutos voivat olla syynä hiustenlähtöön.

Eli sinkki & rauta ravintolisänä vois auttaa myös.

Yhteistyössä