Tietäisitkö jos puoliso pettäisi sinua? Entä jos itse pettäisit, näkyisikö se sinusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Tietäisitkö jos puolisosi olisi pettänyt sinua? Muuttuuko toinen pettämisen jälkeen? Miten?

Entä jos itse pettäisit, voisitko olla kuten ennen? ettei puolisosi huomaisi mitään?

Itse petin miestäni. Mieheni ei tiedä pettämisestäni. Kaikki meillä on jatkunut kuten ennen.
Ajattelin, etten kerro hänelle. En halua loukata hänen tunteitaan. Ja kyllä, olen moraaliton ja kamala ihminen kun petin miestäni. Sen tiedän. On minulla paha olo, kun mieheni koskettaa minua. Mutta se paha olo johtuu siitä, että petin häntä. Haluan mieheni kosketusta kuten ennen ja onneksi saan sitä.

Petin miestäni muutama vuosi sitten useaan otteeseen. Minulla oli rakastaja ja pari muuta viritystä. En ole niin tyhmä, että jäisin kiinni, enkä tietenkään kerro miehelleni, koska rakastan häntä ja haluan liittomme jatkuvan hamaan tulevaisuuteen asti. Minua ei myöskään soimaa huono omatunto, koska se tuli silloin tarpeeseen. En tietenkään paljasta itseäni syyllisellä käytöksellä.

Viimeiset kuusi vuotta olen ollut uskollinen ja keskittynyt täysin lasten hoitamiseen ja kodin pyörittämiseen. Jos miehellä on ollut syrjähyppy, niin en ole ainakaan huomannut sitä. Toivon, että hän tekisi sen niin fiksusti, ettei jää kiinni, eikä siis haluaisi tuhota perhettämme.

minulla on ollut kans tämän miehen kanssa ystävyyssuhde. joka sitten vain lipsahti vähän pitemmälle. on hän minua koskettanut ja suudellut mutta tietyissä rajoissa. ja totta nämä kaikki on tulleet minulle myös tarpeeseen.

mieheni on paljon poissa kotoa työnsä puolesta. en tiedä pettääkö hän minua. en ole huomannut mitään sellaista. mutta toisaalta eipä hän huomaa minustakaan. en kuitenkaan usko, että hän pettäisi. koska hän on sanonut, että jos pettäisimme toisia, pitäisi siitä kertoa heti ja liitto loppuisi.

minä en tosin aio kertoa koska en halua tämän loppuvan. en ainakaan sen takia että olen pettänyt.

Tietäisitkö jos puolisosi olisi pettänyt sinua? Muuttuuko toinen pettämisen jälkeen? Miten?

Itse petin miestäni. Mieheni ei tiedä pettämisestäni. Kaikki meillä on jatkunut kuten ennen.
Ajattelin, etten kerro hänelle. En halua loukata hänen tunteitaan. Ja kyllä, olen moraaliton ja kamala ihminen kun petin miestäni. Sen tiedän. On minulla paha olo, kun mieheni koskettaa minua. Mutta se paha olo johtuu
siitä, että petin häntä. Haluan mieheni kosketusta kuten ennen ja onneksi saan sitä.

Missä petit miestäsi? Ootko varma ettei mitään aavista? Vois olla kuitenkin oikein jos asiasta hänelle kertoisit. Asioilla on kuitenkin tapana pompsahtaa esiin aina ku vähiten osaa odottaa.. Ois ehkä parempi jos kuulis sulta eikä jostain muualta..

Uskon että tietäisin koska en ikipäivänä usko että tuo pystyisi vain käyttäytymään normaalisti. Itseä kalvaisi varmaan syyllisyys niin pahasti jos jotain sellaista tekisin että ellen tunnustaisi niin antaisin varmasti käytökselläni itseni ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Molemmat tiedämme toistemme ajatukset pettämisestä ja sen miten tärkeää rehellisyys ja luottamus on ja miten lopullista olisi käydä jotain toista panemassa, että tosiaan toivon ettei kumpikaan pystyisi puhumaan sellaisia ja silti hiippailemaan selän takana puuhailemassa vaikka ja mitä.

Mulla on kahdessa aiemmassa parisuhteessa ollut pettämistä miehen puolelta ja kyllä molemmilla kerroilla pettämisen jälkeen jotenkin vaistosin ja huomasin, että nyt on jotain sattunut. Miesten käytös siis muuttui. Ekassa parisuhteessa mies muuttui petettyään jotenkin ylimieliseksi ja inhottavaksi. Toisessa parisuhteessa mies taas oli aluksi kylmä ja hirveän pahalla päällä. Sitten alkoi hyvittely-vaihe, eli esitti maailman parasta poikaystävää, seksi ja läheisyys kiinnosti jne. Tää mies alkoi myös piilotella ja vahdata puhelintaan eli jos kännykkä aiemmin oli aina sohvapöydällä esillä, niin nyt se oli jossain takin taskussa äänettömällä. Molemmat parisuhteet päättyivät siis eroon.

Itse jäisin heti kiinni, olen yksi huonoimmista valehtelijoista ja kaikki näkyy heti päälle.

Mies tuskin jäisi kiinni, mutta en usko hänen pettävän, koska hän on luonteeltaan ehkä mitä parhain ihminen. Ajatteleva ja hyväntahtoinen.

Olisi aika karmea merkki omassa suhteessa, jos ei näkyisi. Kumman osalta vain. Siis kuten ap:kin totesi, että on paha olo kun oma mies koskettaa. Miten se ei voisi näkyä/tuntua? Uskon, että kaikki tietäisivät, jos uskaltaisivat luottaa omaan tunteeseen. Toki oman puolison kosketus voi tuntua pahalta muistakin syistä kuin pettäminen, tarkoitan kun tunteet on ohi tms. Silloin ei ole enää kovin viisasta jatkaa, eikä kovin kauniisti/moraalisesti oikein tehty sille toisellekaan.

Jos pettämisen pystyy salaamaan niin silloin ei oikeasti rakasta ja kunnioita toista. Tiedän aiemmasta suhteestani kun pystyin salaamaan asian helposti.
Nyt en pystyisi pettämään ja aivan varmasti se näkyisi.

Tietäisin. Mies on niin pettämistä vastaan että en kyllä usko että pettäisi. Olis aika helppo huomata sillä opiskellaan molemmat ja ollaan tosi paljo kotona, ei kauheesti ehtis pettää... Tiedän jopa miehen lukujärjestyksen ja soittaa aina ku pääsee koulusta.

[QUOTE="mä";22588067]Tietäisin. Mies on niin pettämistä vastaan että en kyllä usko että pettäisi. Olis aika helppo huomata sillä opiskellaan molemmat ja ollaan tosi paljo kotona, ei kauheesti ehtis pettää... Tiedän jopa miehen lukujärjestyksen ja soittaa aina ku pääsee koulusta.[/QUOTE]

Tää on jo sairasta kyttäämistä!!!

Meillä mies oli todella kovasti pettämistä vastaan, ja luotin kuin kallioon...kunnes sitten selvisi että on pitemmän aikaa rakennellut suhdetta toiseen naiseen. Enkä minä tyhmä huomannut mitään tuosta "kiltistä" miehestä, sanoi rakastavansa minua jne. enkä tajunnut asiaa ennen kuin mies mokasi ja törmäsin "todisteisiin" joista ei jäänyt mitään epälyksen varaan.

Minä jos pettäisin se näkyisi varmasti ja toivon etten koskaan sitä tee vaikka joskus kosto kyti mielessä kun asia oli vielä tuore, se pelästytti minut tajuamaan että oikeastaan kenestä tahansa voi olla siihen jos tilanne on sopivanlainen. En luota enää ihmisiin, ja olisin aikanani arvostanut todella paljon rehellisyyttä, riippumatta mitä kertoo.
Tuo on todella p*skamaista touhuta seläntakana eikä olla rehellinen. Kyllä aikuisella pitäisi olla sen verran selkärankaa että pystyy seisomaan tekojensa takana vaikka sitten lopputulos ei olisi sitä mitä toivoisi. Eikä tehdä niin kuin lapsi joka yrittää piilottaa särkyneen perintövaasin ettei vaan tarvitse nähdä kun vaasin omistaja suuttuu luvattomasta lainaamisesta.

Jos itse olisin niin p*skamainen että oisin sitten tuohon päätynyt olisin sen tunnustanut ja antanut miehelleni mahdolisuuden valita millaisen ihmisen kanssa haluaa olla. Jos se olisi tarkoittanut eroa, niin omahan oli mokani ja mies olisi saanut mahdollisuuden löytää sellaisen ihmisen joka vastaa hänen periaatteitaan. Jos en kertoisi, veisin samalla mahdollisuuden mieheltäni valita.

[QUOTE="jaap";22588848]

Jos itse olisin niin p*skamainen että oisin sitten tuohon päätynyt olisin sen tunnustanut ja antanut miehelleni mahdolisuuden valita millaisen ihmisen kanssa haluaa olla. Jos se olisi tarkoittanut eroa, niin omahan oli mokani ja mies olisi saanut mahdollisuuden löytää sellaisen ihmisen joka vastaa hänen periaatteitaan. Jos en kertoisi, veisin samalla mahdollisuuden mieheltäni valita.[/QUOTE]

Ensimmäinen terve kommentti koko palstalla...

Olen ns.pettänyt moneen kertaan ja kaikista kertonut miehelle, tosin vaikea suhteemme on ollut katkolla tavalla tai toisella noiden pettämisten aikaan eli vähän sallitumpaa kai.

Ei ole suhdettamme kaatanut ja olen melkein varma, että nuo ovat vahvisteneet suhdettamme - enää ei ole mitään mielitekoa aidan toiselle puolelle - aikaisemmin oli, varmaan kaikkien kotonavietettyjen vuosien jälkeen piti todistaa itselleni, että olen nainen edelleenkin :)

[QUOTE="joo";22589081]Olen ns.pettänyt moneen kertaan ja kaikista kertonut miehelle, tosin vaikea suhteemme on ollut katkolla tavalla tai toisella noiden pettämisten aikaan eli vähän sallitumpaa kai.

Ei ole suhdettamme kaatanut ja olen melkein varma, että nuo ovat vahvisteneet suhdettamme - enää ei ole mitään mielitekoa aidan toiselle puolelle - aikaisemmin oli, varmaan kaikkien kotonavietettyjen vuosien jälkeen piti todistaa itselleni, että olen nainen edelleenkin :)[/QUOTE]

Miten miehesi on suhtautunut näihin? Onko hän itse tunnustanut vastaavia?

Yhteistyössä