Tietämättään raskaana rv15? APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikkki

Vieras
Joo tää voi olla vainoharhaista ja muutakin, mutta joo. En vaan saa mielestä. :I

Eli tammikuun lopulla harrastettu seksiä epämääräisessä tilanteessa, sittemmin ei. Joskus 2 viikkoa sitten sain päähäni että mitäs jos oon raskaana tammikuisesta. Olisin jossain rv 15-17..

Testejä olen tehnyt kaikki negatiivisia ja kuukautiset ovat tulleet, mutta kun lukee juttuja että "testit näytti negaa ja menkat tuli, yhtäkkiä huomasin olevani raskaana kuudennella kuulla" niin ei kauheasti vakuuta vainoharhaista minää. Raskausoireista en osaa sanoa kun on vaivoja muutenkin.

Siis JOS olisin raskaana ja tyyliin viikolla 15, niin tuntuisiko kohtu jos painelisi mahaa kunnolla, tai näkyisikö se makuulla tms.? Olen varsin hoikka..

Tää on pakkomielteistä mutta ahdistaa!

hcg hormoni vähenee raskauden edetes ja puolivälis saattaa näyttää negaa. V. 2009 menin niskapoimu ultraan, myöhään huomattiin edes raskaus. Ultrassa piti olla 10+2 mutta olikin 15+6. Joten olin tietämättämi raskaana noin pitkällä.

Niin kaippa tuolloin kohtu olis jo n. appelsiinin kokoinen ja pyöreä?? Tunnen vaan max. 3cm paksuisen kohdun kun survon sormet sisään ja painelen toisella kädellä mahan päältä.. hmm.. huoh!

itse huomasin olevani raskaana juuri tuosta kun maha alkoi kasvamaan..menkat jne. ihan normaalisti. Mitään muita oireita ei ollut... tosin kun aloin raskautta epäillä tein testin ja se oli kyllä positiivinen.

[QUOTE="...";26266887]itse huomasin olevani raskaana juuri tuosta kun maha alkoi kasvamaan..menkat jne. ihan normaalisti. Mitään muita oireita ei ollut... tosin kun aloin raskautta epäillä tein testin ja se oli kyllä positiivinen.[/QUOTE]

Eli sulla oli testi positiivinen ja maha kasvoi eli jotain merkkejä. Ap:lla testit ovat negatiivisia ja maha ei ole kasvanut.

[QUOTE="vieras";26266891]Eli sulla oli testi positiivinen ja maha kasvoi eli jotain merkkejä. Ap:lla testit ovat negatiivisia ja maha ei ole kasvanut.[/QUOTE]

noniin aivan..:D voisi varmaan keskittyä lukemaansa..
no siiis...olinnoin. vk 14 kun aloin ajattelemaan että olen raskaana ja tosiaan työhousuissa ei enää nappi mennyt kiinni. perus lihominen ei voinut oikein olla mahdollista kun en ollut syönyt enempää+ olin aloittanut vielä uuden liikunta harrastuksen.

Eli vastauksena kysymykseen, varmasti huomaisit jos olisit raskaana.

[QUOTE="vieras";26266891]Eli sulla oli testi positiivinen ja maha kasvoi eli jotain merkkejä. Ap:lla testit ovat negatiivisia ja maha ei ole kasvanut.[/QUOTE]

Ihan mun tutulle on käynyt niin, että hän sai tietää olevansa raskaana seitsemännellä kuulla. Normaalit kuukautiset, ei juurikaan vatsankasvua ja kaikki raskaustestit (myös lääkärillä tehty) negatiivisia. Joten raskautta ei tosiaan osattu odottaa. Lopulta vasta ultra, jota nainen vaati, jotta saataisiin kummallisiin oireisiin selitys, paljasti vauvan.

Näitä nyt tapahtuu, vaikka harvinaisia ovatkin. Tässäkin oli siis kyseessä ihan vastuuntuntoinen aikuinen nainen, eikä mikään asioista tietämätön tyttönen.

Yhteistyössä