tietäiskö kukaan?

  • Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti
No se riippuu ihan siitä missä asut. Meillä täällä mut määrättiin mag. kuvaan niin laittovat suoraan yksityiselle puolel menee ku TYksiin oli pitkä jono. tosin en ollut kiireellinen. Jos oikeesti kiireellinen tapaus niin eikös ne samantien ota?
 
Kiireellinen mutta ei kiireellinen? Sitten on aika paha veikata kuinka kauan menee. Siin ja tuo kuvaus itsessään yleensä kestää myös jonkun aikaa. Joten jos vaikka 10 typpii jonossa niin niissä menee äkkiä se 5-6 tuntii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulle sanottiin että laitetaan kiireellisellä lähetteellä. Muuten vois mennä kuulemma kuukausiakin. oon ihan ulalla näistä :(
Niin eli ilmeisesti saat sitten ehkä viikon sisään ajan. Mä olisin joutunut venaa sinne Tyksiin varmaan pari kk, joten laitto suoraan pulssiin lähetteen. Ilmeisest mä olin samoin "kiirellinen". Mistä sulla on kyse? Jossei onnettomuus ja olisi kuitenkin voinut jäädä odottaa?
 
Mulla oli semmoinen kiireellisyysaste kuin 8-30 päivän sisällä. Sairaala oli TYKS ja kuvaus tehtiin yksityisellä asemalla kahden viikon kuluttua lähetteen antamisesta. Meni alle viikko siitä, kun lähete oli annettu, että soittivat ja ilmoittivat ajan. Se rauhoitti jo vähän, että tiesi milloin on pääsee. Voimia odotukseen. :hug:
 

Yhteistyössä