Tietääkö raskausajan pahoinvointi useammin tyttöä,

  • Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti
Minä en väitä legendaksi, koska kokemusta löytyy. Tytöistä olen oksentanut lähes loppuun asti, pojasta vain alussa. Neljäs raskaus menossa rv 19 ja laatta lentää yhä railakkaasti. Sukupuolta en vielä tiedä, mutta tyttöä veikkaan.
 
Hattivattinen
Ei tiedä sukupuolesta mitään, mutta uusimpien tutkimusten mukaan vauva on keskivertoa älykkäämpi, jos äiti kärsii aamupahoinvoinnista... niin voi se silti tyhmäkin olla.
 
niin
Mulla esikoinen poika, lievää pahoinvointia ja kuvotusta rv15 asti. Kuopus puolestaan tyttö, voimakas pahoinvointi ja yäkkäili alkoi rv5 ja kesti todella voimakkaana ja 24/7 lähemmäs rv30. Sen jälkeen helpotti, mutta jatkui kyllä lievempänä ja aaltoillen raskauden loppuun asti.

Kaverilla vastaavasti esikoisesti ei juuri mitään, poika, tokasta kauhea pahoinvointi ja oksentaminen, tyttö ja kolmannesta ei mitään, poika.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Hattivattinen:
Ei tiedä sukupuolesta mitään, mutta uusimpien tutkimusten mukaan vauva on keskivertoa älykkäämpi, jos äiti kärsii aamupahoinvoinnista... niin voi se silti tyhmäkin olla.
Ihan fiksuja lapsia mulla,kummastakaan ei ollut pahoinvointia,ei tytöstä sen enempää kuin pojastakaan.
Pojasta meni kyl naama ihan näpyille.
 
Ahkera Myyrä
Minulla tämä piti paikkansa. Esikoinen oli poika, raskausaikana ei lainkaan pahoinvointia ja olo kaikinpuolin hyvä koko 9kk. Toisen ja kolmannen kohdalla pahoinvointi alkoi todella voimakkaana jo noin viikko oviksen jälkeen, eli lähestulkoon heti, kun kiinnittyminen oli tapahtunut. Ällö olo oli todella kova ekat 3kk, siitä sitten hieman laantui loppua kohden, mutta pieni vellova olo mahan pohjalla pysyi koko raskausajan. Ja näistä raskauksista tuli siis tytöt. Siskollani sama juttu.
 

Yhteistyössä