Kyllä on. Kiljua saa nykyään tehdä mutta ei pontikkaa.Onko tislaaminen kiellettyä?
Mutta tislata saa, jos ei tislaa alkoholia?Kyllä on. Kiljua saa nykyään tehdä mutta ei pontikkaa.
Anna anopin sitte maistaa aina ekaksJa niin on pontikkapannu tilattu. Myyjä on EU:n sisällä ja tullin kanssa ei siis pitäisi tulla ongelmia. Pannu on pieni 5-litrainen ja sitä on tarkoitus käyttää keittolevyllä.
Vähän ihmettelen miksi valmiit pannut on tarkoitus käyttää myös käymiseen. Minä ajattelin tehdä kiljun etukäteen erillisessä astiassa ja tislata sitä pontikkapannussa.
Anna anopin sitte maistaa aina ekaks
Anna anopin sitte maistaa aina ekaks
Ja niin on pontikkapannu tilattu. Myyjä on EU:n sisällä ja tullin kanssa ei siis pitäisi tulla ongelmia. Pannu on pieni 5-litrainen ja sitä on tarkoitus käyttää keittolevyllä.
Vähän ihmettelen miksi valmiit pannut on tarkoitus käyttää myös käymiseen. Minä ajattelin tehdä kiljun etukäteen erillisessä astiassa ja tislata sitä pontikkapannussa.
Miten tuollainen pannu voi räjähtää?Elintärkeää huomioida: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pontikka
Huomioon kannattaa ottaa myös materiaalit mistä laitteisto on valmistettu ja niiden terveydelliset riskit.
Muitakin huomioitavia asioita löytyy runsain mitoin, mutta en ryhdy niitä luettelemaan. Suosittelen kuitenkin tutustumaan niihin lämpimästi, ettei käy kylmät.
Miten tuollainen pannu voi räjähtää?
Siis miten? Alkoholihöyryistä vai paineesta ja miten siihen pääsee syntymään painetta?Hyvin, helposti ja lujaa![]()
yleensä ponu maistuu tosi pahallePirtua olen juonut, mutta en nyt muista olenko juonut ponua.
Eihän ponu maistu kossulle vaan enempi pirtulle?
Ette kai te ala ryyppäämään!!!!Ja niin on pontikkapannu tilattu. Myyjä on EU:n sisällä ja tullin kanssa ei siis pitäisi tulla ongelmia. Pannu on pieni 5-litrainen ja sitä on tarkoitus käyttää keittolevyllä.
Eli polttelee kuin pirtu?yleensä ponu maistuu tosi pahalle
Pirtua olen juonut, mutta en nyt muista olenko juonut ponua.
Eihän ponu maistu kossulle vaan enempi pirtulle?
Yleensä jos anoppi ajetaan ulos niin siihen tarvitaan joku syy.On hitto vieköön rahaa käyttää pontikkapannuun mutta ei leivinpaperiin tai kuukautissuojiin. Aivan käsittämätöntä koheltamista ja pimeässä hapuilua. Oletko lainkaan aikuinen ihminen.
Konjamiini on hyvää!!!!Ponu maistuu paskalle. Hyvä ponu maistuu vähemmän paskalle, mutta kuitenkin paskalle. Samaan tapaan kuin konjakki. Erona kuitenkin, että ponu maistuu vähemmän paskalle ku konjakki.
Konjamiini on hyvää!!!!
t, ennoo muistanu juua vuoteen alkomahoolia - ehkä joulun alla taas.
polttelu riippuu siitä kuinka väkevää ponu onEli polttelee kuin pirtu?
Kossu on sellainen mikä mulle ei uppoa millään! Mielummin vaikka pirtu.![]()
Äläs ny keuhkoo. Täällä syrjäkulmilla on niin monta mukulasakkia kasvatettu ja korkeesti koulutettukin, ja just nimenomaan sillä rahalla, mitä on pontikan myynnistä saatu. Että kyllä kai ton Kilttiksenkin alkaa se kirstunpohja jo näkymään, kun on tollaset metkut mielessä.On hitto vieköön rahaa käyttää pontikkapannuun mutta ei leivinpaperiin tai kuukautissuojiin. Aivan käsittämätöntä koheltamista ja pimeässä hapuilua. Oletko lainkaan aikuinen ihminen.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel