tietääkö kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jose

Uusi jäsen
10.01.2005
8
0
1
Että onko Jorvissa pakko olla se 3 päivää ku pääsee pois jos kaikki menee hyvin? Kammoan sairaaloita ja en millään olis ku korkeintaan yks päivä. Kysyin joskus terkkarilta että pääseekö, sanoi että ei. Mut onks joku päässyt aikaisemmin, haluiaisin tietää.

Hei!

Ensisynnyttäjiä pidetään yleensä se kolme päivää, mutta polikliininen synnytys on mahdollinen seuraavien synnytysten kohdalla. Itse kysyin tätä asiaa Jorvissa kuukausi sitten ja siellä sanottiin, että kaksi tuntia synnytyshuoneessa vauvan syntymän jälkeen ja kuusi tuntia lapsivuodeosastolla on minimi. Toiveen voi esittää lapsivuodeosastolle tullessa, jolloin kätilön kanssa käydään jonkinasteinen keskustelu läpi.

Esikoisen syntymän vuoksi olin sairaalassa viikon ja nyt on tulossa taatusti lyhyempi reissu, jos voin vain itse päättää. :wave:

Hei!

Siskoni pääsi kotiutumaan jo seuraavana päivänä synnytyksestä.
Hän niin halusi tehdä,ja vauvalla oli kaikki hyvin,niin miksikäs ei.
Ei ne siellä ketään voi väkisin pitää.
Hän vain joutui käyttämään vauvaa jossain jälkitarkastuksessa(?) kahden päivän kuluttua.

Niin ja siskon oli siis ensisynnyttäjä :wave:

Tsemii sinulle =)

Kätilöopistolta olisin päässyt toisen lapsen jälkeen kotiin jo yhden yön jälkeen, mutta en lähtenyt, koska meidän olisi pitänyt tulla vauvan kanssa 2vrk tarkastukseen seuraavana päivänä. Helpompi olla kaksi yötä ja levätä ilman kotitöitä ;)

Yhteistyössä