Tietääkö kukaan voiko aloittaa e-pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mitä siellä sanotaan siitä milloin ensimmäinen, tai mitä lääkäri sanonut kun oot reseptin hakenut?

Miks pitäisi aloittaa kesken kierron?

ei lääkäri mitään ohjetta aloitukseen antanut. Pakkausselosteessa lukee että aloitetaan eka vuotopäivänä.

En jaksa odottaa koska ne kuukautiset mahdollisesti alkaa.. Oon syönyt minipillerit ja ne on tehneet mun kuukautisista hirveän epäsäännölliset joskus ne voi jäädä kokonaan tulematta. en jaksais odotella montaa viikkoa että pääsen aloittamaan nämä uudet pillerit...

Mä en osaa sanoa, voiko, mutta ei kannata tämmösiä asioita kysellä mistään keskustelupalstoilta :D Soitat lääkäriltä ja kysyt, se antaa vastauksen jonka mukaan menet..

Itse en aloittaisi. Ja et jaksa odottaa, joutuuhan sitä silti odottaa ennenkuin se on "pettämätön"...

Osaiskohan ne apteekissa neuvoa tässä?

Ainakin minipillerit pystyy aloittaa kesken kierron kunhan vain käyttää 7pvää lisäehkäisyä... En tiedä päteekö sama sääntö yhdistelmä pillereissä..

Tottakai ne voi aloittaa koska tahansa, vaatii tosiaan tuon lisäehkäisyn ekalle viikolle. Minä olen ainakin kolmesti synnytysten jälkeen aloittanut pillerit vaikkei kierrosta ole ollut mitään havaintoa..

Yhteistyössä