Tietääkö kukaan vaikuttaako jotenkin sikiöön jos on ottanut jälkiehkäisypillerin ja raskaus on kuitenkin alkanut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamitsu

Vieras
Otin viime kuussa jälkiehkäisypillerin ja myöhemmin alkoi kuitenkin kaduttamaan, kun se otin ja nyt on sellaisia oireita, että voisin kuitenkin olla raskaana. Tein testin, mut se oli ainakin vielä negatiivinen, mut oireita on samanlaisia kuin edellisissäkin raskauksissa

Muistaakseni taisin tältä foorumilta lukea, että jollakin oli näin ja oli tullut ihan hyvä lapsi =)

Ne testit ei varmaan taida oikein vielä ehkä näyttää..voihan olla, että jopa oma mieli tekee ne raskausoireet.

Onnistuisiko lääkärin kautta, että pääsisit johonkin verikokeisiin tai johonkin? Näyttäisivätkö ne parmemin? En oikein tiedä näistä sen tarkemmin.

Oikeastaan vaan aika voi kertoa tämän asian, koska kuitenkaan enää ei auta uudet jälkiehkäisyt ja yksi setti on jo otettuna.

Tässä linkki missä kerrotaan lisää jälkiehkäisystä. Mutta mitä luin netistä niin en löytänyt sikiövaurioita. Lähinnä ehkäisee kiinnittymistä?
http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2506&article=1949&index=A&page=1

jos olen raskaana tämä lapsi on erittäin tervetullut :) Sen takia otin jälkiehkäisytabletin, koska olen juuri aloittanut osa-aikatyöt ja meidän nuorimmainen on vielä niin nuori. Kuten jo aiemmin kirjoitin tabletin ottamisen jälkeen minulla on ollut erittäin huono omatunto ja kaduttanut suuresti, kun sen otin.
Luin tuossa itsekin netistä, ettei siitä ole mitään haittaa sikiölle :)
Soitin tuossa tk:hin, mutteivat vielä suostu ottamaan verikokeita. Viikon verran pitäisi vielä odottaa..

Yhteistyössä