tietääkö kukaan( turvakaukaloista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piyf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piyf

Vieras
hei, tiedättekö saako netistä tilattua mistään lasten turvakaukaloa sillei että saisi laskun tili muotoon. tiedän että elloksella on ja siellä yksi turvakaukalo mutta onko muita?
kiitos avusta :)

Mun mielestä kertoo jo paljon, ettei tuota merkkiä löydy Autoliiton törmäystestiluettelosta. Eli en luottaisi tuollaisen turvallisuuteen. Etkö voisi ostaa vaikka käytettynä jotain kunnollista kaukaloa?

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Mun mielestä kertoo jo paljon, ettei tuota merkkiä löydy Autoliiton törmäystestiluettelosta. Eli en luottaisi tuollaisen turvallisuuteen. Etkö voisi ostaa vaikka käytettynä jotain kunnollista kaukaloa?

no tätäkin olen tietysti miettinyt.

Itse ostaisin mieluummin käytetyn merkkikaukalon kuin uuden halpiksen.

On kuitenkin niin harvinaista että kaukaloiden kanssa kolaroitaisiin ja että se kolari sitten sattuisi vielä sellaiselle pipipäälle joka laittaa lunastuskaukalon myyntiin. Vaikka onhan sekin toki mahdollista.

Kidsteristä www.kidster.fi voi ainakin tilata Klarnan tilille. Mulla on Klarnan tili ja se on kyllä kätevä. Samalle tilille voi tilata useasta kaupasta ja saa yhden laskun. Helppoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Laura:
Kidsteristä www.kidster.fi voi ainakin tilata Klarnan tilille. Mulla on Klarnan tili ja se on kyllä kätevä. Samalle tilille voi tilata useasta kaupasta ja saa yhden laskun. Helppoa!

hei joo mullakin on tuo klarna tili tullut muusta yhteydestä .:) katsonpa tuolta. :)

Itse olen ostanut molemmille muksuille huutonetistä käytettynä vuoden vanhat britaxin kaukalot. Mieluummin näin, kuin tuommoinen kaukalo, mun mielipide.

Yhteistyössä