Tietääkö kukaan pöytäparkki-kirpputorista Helsingissä Malmilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://www.poytaparkki.fi/index2.html

Meneekö tavara hyvin kaupaksi? Minulla olisi kirjoja, koriste-esineitä, naisten ja lasten vaatteita, menisiköhän kaupaksi? Ei mitään kovin erikoista, mutta "tavallista, hyväkuntoista kirppiskamaa". Haluisin lähinnä tavarasta eroon, joten mitään suuria summia en pyytäisi, mutta tottakai haluisin vähintään sen pöytävuokran ja vähän vaivanpalkkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Ahdas ja epäsiisti paikka.

tismalleen, pölyistä ja tunkkaista, pullollaan sekalaista rääsää, tosi vanhaa ja surkeeta kamaa sekaisin uuden tavaran kanssa, en suosittele ,jopa Pelastusarmeijan kirppis on melkein parempi

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja jep uudestaan:
mutta kyllä siellä asiakkaita käy, etenkin venäläisiä

Vai "asiakkaita"?

no miksikä sanotaan sitten ihmistä joka ostaa jotain? vai onko kirppis ostaminen jotai ali-ostamista ett pitää antaa joku erisnimi sieltä ostaville

Tarkoitan nyt lähinnä tuolla termillä niitä, jotka eivät osta, mutta joiden mukaan kyllä sitä tavaraa lähtee, you know. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja jep uudestaan:
mutta kyllä siellä asiakkaita käy, etenkin venäläisiä

Vai "asiakkaita"?

no miksikä sanotaan sitten ihmistä joka ostaa jotain? vai onko kirppis ostaminen jotai ali-ostamista ett pitää antaa joku erisnimi sieltä ostaville

Tarkoitan nyt lähinnä tuolla termillä niitä, jotka eivät osta, mutta joiden mukaan kyllä sitä tavaraa lähtee, you know. ;)

ahaa, ok :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä itsepalvelukirppistä sitten suosittelisitte? Helsingissä? en jaksaisi itse mennä myymään..

Pöytäparkki tosiaan on ahdas ja tunkkainen. Espoon Akseli on must hyvä, käy paljon ihmisiä ja on valoisa jne. Ja oon ainakin siellä saanut myytyä hyvin.

Olen kymmeniä kertoja vuosien varrella asioinut Pöytäparkissa, aina saanut asiallista,ystävällistä palvelua ja hyvän myynnin. Omistaja on tiukka, eli välittää siitä miten asiakkaat, sekä myyjät että ostajat käyttäytyvät. On valvontakamera ja tarvittaessa hälyttimet tuotteisiin. Yksi parhaista, joissa olen myynyt/ostanut. 2015 remontoitu vaaleaksi. Luulenpa että osa nega-kommenteista on tullut vanhemmilta,jotka eivät välitä huolehtia lastensa tekemisistä kirpparilla. Onneksi näitä on vain osa, mutta usein sitäkin äänekkäämpiä "pitämään puoliaan".

Yhteistyössä