V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no jostain karttapalvelusta löytyy varmasti sijainti, tuolta kaakkoissuomen suunnalta kai? ja olen käynyt ja olen taas ensi kesänä menossa lentisleirille =)
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no jostain karttapalvelusta löytyy varmasti sijainti, tuolta kaakkoissuomen suunnalta kai? ja olen käynyt ja olen taas ensi kesänä menossa lentisleirille =)
Meiltäkin mies ja esikoinen on menossa sinne power cupiin =)
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no jostain karttapalvelusta löytyy varmasti sijainti, tuolta kaakkoissuomen suunnalta kai? ja olen käynyt ja olen taas ensi kesänä menossa lentisleirille =)
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:![]()
![]()
Kysyy nimimerkillä Suomi päättyy kehä III:lle?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no jostain karttapalvelusta löytyy varmasti sijainti, tuolta kaakkoissuomen suunnalta kai? ja olen käynyt ja olen taas ensi kesänä menossa lentisleirille =)
joo vaimein esikoinen lähtee ekalle leirilleen, mä taas olen pelannut ikäni, ja olen ollut 9 kertaa ennenekin
![]()
odotetaan molemmat kovin, tyttö lähtee ke-su lentisporukkansa kanssa ja minä lähden siskoni ja veljen vaimoni kanssa, joiden lapset myös pelaavat, niin sitten pe-su hotellilomalle
vähänkö jo odotetaan kaikki
![]()