tietääkö kukaan missä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no jostain karttapalvelusta löytyy varmasti sijainti, tuolta kaakkoissuomen suunnalta kai? ja olen käynyt ja olen taas ensi kesänä menossa lentisleirille =)

Meiltäkin mies ja esikoinen on menossa sinne power cupiin =)

teretulemast vaan :) :) mitäpä ootte tykännyt?

no jostain karttapalvelusta löytyy varmasti sijainti, tuolta kaakkoissuomen suunnalta kai? ja olen käynyt ja olen taas ensi kesänä menossa lentisleirille =)

joo vai :D mein esikoinen lähtee ekalle leirilleen, mä taas olen pelannut ikäni, ja olen ollut 9 kertaa ennenekin :D :D odotetaan molemmat kovin, tyttö lähtee ke-su lentisporukkansa kanssa ja minä lähden siskoni ja veljen vaimoni kanssa, joiden lapset myös pelaavat, niin sitten pe-su hotellilomalle :D vähänkö jo odotetaan kaikki :D

joo vai :D mein esikoinen lähtee ekalle leirilleen, mä taas olen pelannut ikäni, ja olen ollut 9 kertaa ennenekin :D :D odotetaan molemmat kovin, tyttö lähtee ke-su lentisporukkansa kanssa ja minä lähden siskoni ja veljen vaimoni kanssa, joiden lapset myös pelaavat, niin sitten pe-su hotellilomalle :D vähänkö jo odotetaan kaikki :D

Meillä olivat ekan kerran viime kesänä ja poika innostu leiristä niin, että pakko päästä tänäkin vuonna :D Pääsee vielä iskän kans reissuun "kahdestaan", siis ilman sisaruksiaan, ni odottaa meilläkin jo ihan intona =)

Yhteistyössä