tietääkö kukaan kuinka kauan toi vermox vaikuttaa elimistössä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja madonvihaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

madonvihaaja

Vieras
Mä olen niin kyllästynyt tähän kihomatoralliin, että kohta poltan koko talon eipähän ole madonmunia enää missään. miten kauan sen vermoxin vaikutus kestää elimistössä eli listiikö se vaan justiinsa elossa olevat madot ja taas parin päivän päästä tulee uusia? ja siivoomisjutut tiiän, että niitä ei tarvi kenenkään oheistaa.

Tappaa vain matovaiheessa olevat. Toinen kuuri parin viikon päästä.

2 pakettia (6kpl/pakk) makso muistaakseni 28?. Otetaan 1 kpl/hlö eli kun kahteen kertaan otetaan niin 2 per henkilö.

Meillä oli nyt kolmannen kerran. Kahdella aiemmalla kerralla lähti kyllä Pyrvinillä mut nyt oli rahat niin vähissä että hommasin reseptin niin saa lääkkeet puolta halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin ollu:
Tappaa vain matovaiheessa olevat. Toinen kuuri parin viikon päästä.

2 pakettia (6kpl/pakk) makso muistaakseni 28?. Otetaan 1 kpl/hlö eli kun kahteen kertaan otetaan niin 2 per henkilö.

Joo. Mua kiinnostas se, että se kun tappaa vaan ne madot, niin silloinhan sieltä voi jo kuoriutuu parin päivän päästä uusia toukkia ja kai ne kerkee jo munia ennenkuin se seuraava pilleri otetaan. Tässä on tosiaan vitsit vähissä. Pyrviniä syötiin 3 kuuria ja nyt sit vermoksista menossa tosiaan toinen erä. Ja samaa tartuntaa koko ajan. Kesti kauan ennenkuin tajusin koko matotartunnan, kun en ole koskaan ollut matojuttujen kanssa tekemisissä. En tiennyt tosiaan, että päikkäristä tulee tuommoisia seuralaisia ja viel noin helposti. Lapset oli kotihoidossa ennen sitä viime vuoden päikkärijaksoa ja nyt taas kotona. Ja mukaan tarttui sieltä nämä helvetin madot! Ja niitä munia on levinnyt varmaan joka puolelle sinä aikana, kun en tiennyt niiden matojen olemassaolosta mitään!

Meillä on onneks heti lähteny. Oon tosin "hieman" neuroottinen noiden matojen kans. Pesin legot, verhot jne ja lelut vein kuukaudeksi varastoon ja pehmon yms pakastimeen pariksi vuorokaudeksi. Ehkä neuroottisuudesta on ollut hyötyä kun on heti lähteneet. Me ollaan otettu toinen kuuri 10-14 vrk ekan otosta. Ja kun muutama tabletti jäi niin lapsille vielä varmuuden vuoksi kolmas kun edellisestä oli mennyt 10 vrk.