tietääkö kukaan!!!! biisi hukassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävain"

Vieras
mielessä soi sellainen biisi, missä laulaa mieslaulaja, ulkomaalainen, laulaa sillein vähän käheästi, ja venyttää sanoja, ja kuulostaa vähän sellaiselta "oudolta" :D en muista sanoja ollenkaan!! mutta silleen oooooikein venyttäen laulaa :D
pliis auttakaa joku!!

juu no tuota nyt en kyllä ihan hakenut :D pitää vielä sanoa että laulaja kuulostaa hitusen verran kim heroldilta, laulaa sillein jotenkin nenästä ja tuolta jostain ihan kurkun pohjasta, kuulostaa tosi omituiselta x)

soi siis joskus ehkä viikko sitten x) ja nyt alkoi jälleen soida päässä, siis se miehen ääni, en muista sanoja en sitten ollenkaan, mutta miehen ääni pyörii päässä! :D

ääh, nää oli ennen niin helppoja, kun kysyttiin aina vaikka että siinä lauletaan "aijaijaijai" tai ouu beibee oijoi joi", mut nyt nää on menneet aika kryptisiksi.

[QUOTE="minävain";27822978]mielessä soi sellainen biisi, missä laulaa mieslaulaja, ulkomaalainen, laulaa sillein vähän käheästi, ja venyttää sanoja, ja kuulostaa vähän sellaiselta "oudolta" :D en muista sanoja ollenkaan!! mutta silleen oooooikein venyttäen laulaa :D
pliis auttakaa joku!![/QUOTE]

Leonard Cohen: Dance me to the end Of love. ??

Heh, vitsit mä oon kalkkis :D

Ainoa, mikä mun päähän iski tuosta hitaasta, sanoja venyttävästä biisistä oli...

tittitidii... tadaa...

Stevie Wonder -What a wonderful world

Joo, ehkä mun kandee mennä nukkumaan :D

[QUOTE="minävain";27823728]APUAAAA OI KIITOOOOOSS!!!!! SE ON JUUUUUURI TUOOOOO!!!! SIIS TUO MMM MMM MMM!!! voi ei, olen nyt niin onnellinen!!! :D[/QUOTE]

siis voi kääk! Onnea ja papukaijamerkki arvaajalle ;D

Yhteistyössä