Tietääkö joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Varasin booking.com kautta majoituksen. Hinta oli selkeästi näkyvillä. Annoin kortin tiedot ja varaus vahvistus tuli nopeasti. Kuitenkin tililtä oli mennyt enemmän noin 150 euroa enemmän rahaa, kuin olin majoituksesta maksavani? Tilitapahtumissa ei näy minne ja paljonko rahaa on mennyt, rahat on vain lähteneet. Siis se summa mitä olin maksavinani plus tuo noin 150 euroa.

Tietääkö joku miksi näin. Booginkin varauksessa näkyy varaukseni ja summa oikein. Olen lukenut monta kertaa varauksen ehdot ja en löydä mitään selitystä lisäsumman veloitukselle.

Onko kyseessä esim. Joku siivous pantti ? Että palautetaan jos siivous suoritettu tms ?

Olen varannut lukuisia kertoja ko. Sivulta muttei koskaan ennen ole käynyt näin.

Olisitko ottanut huomaamattasi jonkun lisäpalvelun? Jos kyse on kortin katevarauksista, niin voisko olla joku kokonaan muu ostos? Onko korttiin rinnakkaiskorttia/-kortteja?

Toki kysynyksessä voi olla hotelli, joka tekee automaattisesti varauksen yhteydessä ns. takuumaksuvarauksen, joka palautetaan vierailun jälkeen, jos kaikki minibaari- yms. maksut on hoidettu, eikä huoneessa ole tuhottu mitään tai varastettu esim. pyyhkeitä tai kylpytakkeja.