Tietääkö joku mitä tarkoittaa jos unessa on raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oona"

Vieras
:)
Meillä ei ole lapsia nyt tällä hetkellä lisää suunnitteilla. Kolme jo on ja pienin vasta 8kk.
Mutta viime yönä näin unen jossa vatsani oli jo selkeästi pyöreä ja vauvan liikkeet näkyi jo vatsan ihon läpi :D En tiennyt olevani raskaana ja tämän huomattuani sitten mietin että mihinhän pääsisin ultraan jne. kun raskaus selkeästi on niin pitkällä että paljon lääkäri/ultra ja neuvolakäyntejä on jääny väliin :D

Onko olemassa mitään selitystä sille jos unessa näkyy raskaus?

mä näin usein unta et raskaus testiin piirtyi 2 viivaa eli olin siis unessani raskaana... no parin kuukauden kuluttua olin oikeasti raskaana ja se oli ihan totaali vahinko... eli tarkottaisko et haluaisit olla raskaana? näin mä ainaki omat uneni tulkitsin,.. vaikka ei tosiaankaan ollut vauva suunnitelmissa...

Monestihan sitä näkee unta siitä mikä on ajatuksissa/painaa mieltä, mitä asiaa on miettinyt. Että tuskin se sen kummempaa tarkoittaa. Itse olen nyt nähnyt synnytyksestä unia ja elämästä vauvan kanssa ja se johtuu tasan siitä että synnytys lähestyy ja lähestyy.

Vai oletkohan jo raskaana? Mun ekavekara on nyt 9kk ja ennen testin tekoa näin parin viikon ajan unta, että olen raskaana. Nyt on toinen lapsi tulossa, ihan alussa vielä, näin unta että olen raskaana n. viikon ajan, jolloin muistin, että näin ekassakin raskaudessa. Joten tein testin ja positiivinen. Se on mun ainoa raskausoire! :D

Kyllähän uniin tulee kaikkea mikä on edes vilahtanut ajatuksissa, ihan siis ettei tajua varsinaisesti ajatelleensa koko asiaa.

Tietysti jos uskoo johonkin unien suurteen merkitykseen, niin eikö unet tarkoita monesti päinvastaista? Jos syntymä unessa tarkoittaa usein että joku kuolee, niin eikö sitten raskauskin viittaisi sinnepäin? Että joku vaikka sairastuu vakavasti? Mutta itse nyt en näihin usko, vaan tajuan kyllä yleensä aina, mistä joku asia on uniini tullut.

No siinä unessa ajattelin että miten ihmeessä jaksan :D Olen ollut kovasti väsynyt tuon pienimmäisen yövalvomisien vuoksi ja kun unessa olin raskaana niin mietin että en varmasti selviä yöherätyksistä enää 2 vuotta :D
Olen kyllä miettinyt ja ollaan neljännestä lapsesta puhuttukin miehen kanssa. Mutta tarkoitus olisi etät joskus 2-10 vuoden päästä vasta neljäs tulisi ;)
Olen laittamassa vauvatavaratkin kaikki kiertoon kun tämä kuopus niistä kasvaa yli pikkuhiljaa :)