Tietääkö joku ISS:n palkasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Eli, paljonko suurinpiirtein nykypäivänä maksavat. Onko käytössä tunti- vai kuukausipalkka? Millaiset lisät?

En oikein netistä löytänyt tietoa, enkä tiedä myöskään, minkä liiton alle kuuluu?

No olis kiva tietää mitä siellä olit ajatellut tehdä :D Siivouspalkka ainakin taitaa olla surkeahko, joskus ennen kuin tuli se uusi minimipalkkalaki niin sieltä tarjottiin aloituspalkaksi joku 6 e. Varmaan nykyään sit maksavat just sen minimin.

Kiitos vastauksista :)
Osaako joku sanoa tuon kerrossiivojan palkkaa?
Yritin tuolta työehtosopimuksista ja palkkataulukoista tiirailla, mutta ei vissiin ole erikseen määritelty? Tai sitten olen sokea :D

Teen opiskelun ohella siivousta ja ensiksi kun siivosin toisen henkilön kanssa, palkka oli 8.2 muistaakseni ja nyt kun oon yksin niin palkkakin nousi 9.19. Mun mielestä ihan ok palkkaa siivouksesta.

Nostan koska olen menossa kyseisellekesätöihin ja nyt kiinnostaa Helsingin seudulta kokemukset palkkauksesta! Kyseessä eka työpaikkani joten mihin ammattiliittoon kannattaisi liittyä ja muistaa palkkausta ajatellen?

Kerrossiivoojan taksa taitaa olla 11.05/tunti ja löytyypi Mara:n eli majoitus ja ravintolatyöntekijöiden palkkataulukosta.
Kiinteistöpuolen peruspalkka on 9,56/tunti ja nämä taksat täällä "peräkylällä"...etelässä toki hieman enemmän....
Lisät ym.tiedot löytyvät myös netistä kummastakin palkkataulukoista...Iss taitaa ehkä noudattaa Kipan eli kiinteistöpuolen taksoja..ainakin ennen noudatti...

Yhteistyössä