tiesittekö että ticket, molokids, kappahl, reima julkaisseet jo ..

  • Viestiketjun aloittaja pohjoisen mamma
  • Ensimmäinen viesti
pohj.mamma
lastenvaateblogeista. googlaa blogspot ja merkki.
en uskalla mainita blogeja kun siitä yleensä nousee kamala haloo..
ja sitten taas suljetaan yleisiä blogeja(he ovat vähän herkkää porukkaa nämä lastenvaatefriikit;)
 
MiukuMaukunen
Alkuperäinen kirjoittaja pohj.mamma:
lastenvaateblogeista. googlaa blogspot ja merkki.
en uskalla mainita blogeja kun siitä yleensä nousee kamala haloo..
ja sitten taas suljetaan yleisiä blogeja(he ovat vähän herkkää porukkaa nämä lastenvaatefriikit;)
Ok :)
 
pohj.mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja pohj.mamma:
mitäs mieltä olet talonmies?
reima oli ankeata, suunta menossa alaspäin. Ticketillä oli ruskeata, keltaista ja vihreätä, joista kyllä voisin innostua. Voisin räväyttää niitä palloja.

Menee surffaan sitä moloo...
jep,samaa mieltä. Tekisi mieli mennä reimalle töihin vähän UUDISTAMAAN sitä niiden suunnittelutyötä...ticketin pallot söpöt mut ehkä voi kyllästyä heti, en tiedä

se molo oli jossain blogissa jossa oli päivityksen otsikkona jotain ostoksia ja syksyn uutuuksia.toiv. löytyy....;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohj.mamma:
se molo oli jossain blogissa jossa oli päivityksen otsikkona jotain ostoksia ja syksyn uutuuksia.toiv. löytyy....;)
Äh nyt kyllä en millään löydä. Valmistajan sivuilla oli jotain kuvia, tosin niissä ei ollut minusta mitään superyllättävää. Ihanat sateenkaaret näkyvät yhä mallistossa ja sitten yksiväristä. Mitähän värejä on tarjolla?
 
pohj.mamma
Juu se olikin molon omilla sivuilla, eikä niistä kuvista oikein näe..
satuin saamaan esitteen käteeni, siitä näkee vähän paremmin,
kysymyksiä? yksivärisiä oli vihreetä, ruskeeta hmm en muista enempää...
 
viiru
kuka nyt talvihaalareita ostelee keskellä kuuminta kesää.
Minä en mitään kalleuksia osta. Ostan sitten syksyllä. Mitään kallista ei päiväkotiin viitsi ostaa,
koska hajoaa ne muutenkin. Lassiella ja Jonatanilla on hyvin pärjätty.
 
pohj.mamma
Alkuperäinen kirjoittaja alealeale:
Nythän kannattaa ostaa ALEsta syys-ja talvihaalarit. Talvihaalareita varsinki myydään nyt tosi halvalla. Jos sattuu vaan sopiva koko löytymään..
EI kun me fiilistellään uusia malleja. Älä pilaa :)
 
pohj.mamma
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
kuka nyt talvihaalareita ostelee keskellä kuuminta kesää.
Minä en mitään kalleuksia osta. Ostan sitten syksyllä. Mitään kallista ei päiväkotiin viitsi ostaa,
koska hajoaa ne muutenkin. Lassiella ja Jonatanilla on hyvin pärjätty.
No miks sää sitten avasit tän ketjun?


meille ei lassiet kelpaa...heh heh
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pohj.mamma:
Juu se olikin molon omilla sivuilla, eikä niistä kuvista oikein näe..
satuin saamaan esitteen käteeni, siitä näkee vähän paremmin,
kysymyksiä? yksivärisiä oli vihreetä, ruskeeta hmm en muista enempää...
ja semmonen oikein pinkkipinkki :D aika magee! :D mut ruskeeta meille kiitos.. ja siihen kirkkaat asusteet! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
kuka nyt talvihaalareita ostelee keskellä kuuminta kesää.
Minä en mitään kalleuksia osta. Ostan sitten syksyllä. Mitään kallista ei päiväkotiin viitsi ostaa,
koska hajoaa ne muutenkin. Lassiella ja Jonatanilla on hyvin pärjätty.
Mä muuten ostin just itselleni unskarin :LOL: Mutta poitsun talvivaatteet on jo ostettu viimetalvena, ostan näistä uusista sitten myöhemmin ne kuteet.

Meillä ei oo vielä yksikään vaate päiväkodissa hajonnut. Mä en ymmärrä sitä logiikkaa, että lapselle ei voi hajoamisen takia ostaa mitään muuta kuin halvinta mahdollista. Kuitenkin hoitopaikka on niinkuin lapsen työpaikka, missä vaatteita juuri tarvitsee. Tosin suuri osa myytävistä vaatteista on ihan hyviä. Teillä varmaan vaan kannattaisi panostaa kulutuksen kestävyyteen seuraavan kerran, cordura Jonathania....

Mä kyllä nautin estetiikastakin. Oman makuni puitteissa tietty.
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Talvihaalarit kuulemma pitää ostaa heinäkuussa jos haluaa oikeen kokosen ja tiettyä kuosia. Näin sanottiin lastenvaatekaupassa. Ja keväthaalarit helmikuussa.
Ehkä tänä päivänä voi pitää paikkansakin;)
tai sitten ne vaan haluu myydä;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Talvihaalarit kuulemma pitää ostaa heinäkuussa jos haluaa oikeen kokosen ja tiettyä kuosia. Näin sanottiin lastenvaatekaupassa. Ja keväthaalarit helmikuussa.
Ehkä tänä päivänä voi pitää paikkansakin;)
tai sitten ne vaan haluu myydä;)
No kyllähän se niin on, että kauppoihin ei tuu montaa kappaletta vähän erikoisempia vaatteita. Se on yksi vaate per koko. Jos haluaa jotain tiettyä, niin sitten se on heti ostettava. Tosin minusta ne mallistot ovat tulleet kauppoihin vasta elokuun puolella.

Mä yritän löytää useamman kivan vaihtoehdon ja luottaa hyvään onneeni. Mutta esim Molon sateenkaaritakit menee kyllä ennen alemyyntejä, olen sen huomannut. Eli se kyllä kannattaa heti ostaa jos haluaa...
 

Yhteistyössä