tiesittekö että ticket, molokids, kappahl, reima julkaisseet jo ..

  • Viestiketjun aloittaja pohjoisen mamma
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja what?:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä ootan Noa Noan talvihaalaria. Sellanen meille!
onko sellaisiakin?siis lapsille?
valaisehan vähän asiaa...en ole koskaan kuullutkaan...kaikki uusi kiinnostaa!
Joo on. Ainakin viime vuonna oli tosi upea lilan sävyinen (tai oli muukin/muitakin värejä, mutta lilaa ihailin). Koot vaan alkaa 98 ja meille ois ollu viime vuonna vielä hirmu iso. Nyt ootan siis kovin millainen tänä vuonna!

Viime vuonna oli kaksiosaisia pukuja myös
 
NIIN
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Talvihaalarit kuulemma pitää ostaa heinäkuussa jos haluaa oikeen kokosen ja tiettyä kuosia. Näin sanottiin lastenvaatekaupassa. Ja keväthaalarit helmikuussa.
Ehkä tänä päivänä voi pitää paikkansakin;)
tai sitten ne vaan haluu myydä;)
En kovin myöhälle uskalla jättää, jos tietyn haluan. Ihan säälitti kun noin 50 v isovanhemmat etsi ja kyseli keväthaalaria useista kaupoista TOUKOKUUSSA. eI TAINNUT LÖYTYÄ
 
hjo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja what?:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä ootan Noa Noan talvihaalaria. Sellanen meille!
onko sellaisiakin?siis lapsille?
valaisehan vähän asiaa...en ole koskaan kuullutkaan...kaikki uusi kiinnostaa!
Joo on. Ainakin viime vuonna oli tosi upea lilan sävyinen (tai oli muukin/muitakin värejä, mutta lilaa ihailin). Koot vaan alkaa 98 ja meille ois ollu viime vuonna vielä hirmu iso. Nyt ootan siis kovin millainen tänä vuonna!

Viime vuonna oli kaksiosaisia pukuja myös
siis noa noan liikkeestä? vai nettikaupasta?
eikö helsingissä ole liike?
 
vieras
Viime vuonna katselin Köpiksessä, mutta nyt Suomessakin on nettikauppa. lillis.fi ja niillä on liikekin Tammisaaressa, jos siellä suunnassa käy. Itse asutaan kauempana, mutta netistä tilaan sitten ku niitä tulee.

Muuten Suomessa myydään vaan aikuisten vaatteita. Olen vähän perehtynyt ko merkkiin :=)
 

Yhteistyössä