Siis ihan konkreettisia summia työmäärineen, kiitos. Mua vaan jotenkin epäilyttää toi tommonen... Jos se ois ah-niin-tuottoisaa, kuin mitä ne tuolla sivuillaan toitottaa, niin johan kaikki kauppais niitä kynttilöitä.
JuuAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:iskikö rahapula?![]()
musta ei ois ainakaan miksikään ylipirteeksi myyntitykiksi :snotty:
Minä kiitän tästä tyhjentävästä vastauksestaAlkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Itse olen hommassa mukana ja ei kannata. En kylläkään ole vuoteen enää käynyt kutsuja pitämässä. Hirmu vaikeaa saada kutsuvarauksia ellei satu tuntemaan just oikeita ihmisiä, jotka noita kynttilöitä ym. haluaa. Saahan nuo esittelytuotteet ja muut ostettua itse halvemmalla, kuin asiakashinta, mutta eipä se paljon auta jos niitä pitäisi koko ajan olla muutama uudesta mallistosta, että voi asiakkaille näyttää. Kuvastoja ilmestyy kaksi vuodessa ja ne sekä muut materiaalit on minusta ihan törkeän hintaisia ja itse pitää ne maksaa. Konsultti maksaa myös itse postikulut asiakkaan tilauksesta sekä varauslahjat emännille eli käteen ei jää oikeastaan mitään. Kun lasketaan mukaan vielä puhelinkulut ja matkakulut sekä muu käytetty aika niin miinukselle jäät. Partyliten toimistolla ei lisäksi toimi enää oikein tiedonkulku niin, että kaikki tilatut tavarat varmasti tulisivat siitä huolimatta, että ne on maksettu aina etukäteen. Joskus kestää pari kuukautta, että tilauksesta puuttuva tuote sitten tulee kunhan on ensin sata kertaa perään soitellut. Partyliten toimitusjohtaja kuuluu sekin olevan ylälinjan mukaan melkoinen persoona, itsellä ei kokemusta. Partylitella ei pärjää, kuin hyvissä varoissa oleva keski-ikäinen nainen jolla on ystäväpiirissään runsaasti työelämässä olevia muita keski-ikäisiä naisia. Partyliten tuotteet kyllä sitten ovat ainoita laatuaan sitä ei käy kiistäminen omien kokemusten mukaan, harmi vaan että hinnat nousivat taas oikein urakalla kaikissa tuotteissa. Ei niitä kohta kukaan pysty ostamaan. Kutsuja en ole puoliksi myöskään sen vuoksi uskaltanut pitää, että heti on kela hyökkäämässä kimppuun asumistuen ja äitiyspäivärahojen kanssa jos saa hommasta vähänkin voittoa. Itse olen saanut yleensä yksistä kutsuista 20-100e. Useimmiten n.30-40e eli en oikeastaan mitään kun laskee hommasta itselle tulevat kulut ja vaivan. Ala mieluummin emännöimään kutsuja niin saat jotain hyötyäkin.
Siksi mä myyn Kotigastronomia ja sillä kyllä ihan aikuisten oikeesti hankkii kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin lamautusten aikaan, ihmiset kuluttaa vähemmän. Mistä nipistetään ensin? Juuri jostain kynttilöistä ja koristeista, ihminen elää ilman niitäkin. Ruokaan on pakko olla rahaa.
Lama-aikana ihmiset panostavat kotiin; tästä on ihan tutkimustietoakin eli kyllä partyt uppoaa. Katteet siinä on kyllä pienet, mitä olen kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin lamautusten aikaan, ihmiset kuluttaa vähemmän. Mistä nipistetään ensin? Juuri jostain kynttilöistä ja koristeista, ihminen elää ilman niitäkin. Ruokaan on pakko olla rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:Itse olen hommassa mukana ja ei kannata. En kylläkään ole vuoteen enää käynyt kutsuja pitämässä. Hirmu vaikeaa saada kutsuvarauksia ellei satu tuntemaan just oikeita ihmisiä, jotka noita kynttilöitä ym. haluaa. Saahan nuo esittelytuotteet ja muut ostettua itse halvemmalla, kuin asiakashinta, mutta eipä se paljon auta jos niitä pitäisi koko ajan olla muutama uudesta mallistosta, että voi asiakkaille näyttää. Kuvastoja ilmestyy kaksi vuodessa ja ne sekä muut materiaalit on minusta ihan törkeän hintaisia ja itse pitää ne maksaa. Konsultti maksaa myös itse postikulut asiakkaan tilauksesta sekä varauslahjat emännille eli käteen ei jää oikeastaan mitään. Kun lasketaan mukaan vielä puhelinkulut ja matkakulut sekä muu käytetty aika niin miinukselle jäät. Partyliten toimistolla ei lisäksi toimi enää oikein tiedonkulku niin, että kaikki tilatut tavarat varmasti tulisivat siitä huolimatta, että ne on maksettu aina etukäteen. Joskus kestää pari kuukautta, että tilauksesta puuttuva tuote sitten tulee kunhan on ensin sata kertaa perään soitellut. Partyliten toimitusjohtaja kuuluu sekin olevan ylälinjan mukaan melkoinen persoona, itsellä ei kokemusta. Partylitella ei pärjää, kuin hyvissä varoissa oleva keski-ikäinen nainen jolla on ystäväpiirissään runsaasti työelämässä olevia muita keski-ikäisiä naisia. Partyliten tuotteet kyllä sitten ovat ainoita laatuaan sitä ei käy kiistäminen omien kokemusten mukaan, harmi vaan että hinnat nousivat taas oikein urakalla kaikissa tuotteissa. Ei niitä kohta kukaan pysty ostamaan. Kutsuja en ole puoliksi myöskään sen vuoksi uskaltanut pitää, että heti on kela hyökkäämässä kimppuun asumistuen ja äitiyspäivärahojen kanssa jos saa hommasta vähänkin voittoa. Itse olen saanut yleensä yksistä kutsuista 20-100e. Useimmiten n.30-40e eli en oikeastaan mitään kun laskee hommasta itselle tulevat kulut ja vaivan. Ala mieluummin emännöimään kutsuja niin saat jotain hyötyäkin.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel