Tienaako lehtimyyjä näin hyvin?

  • Viestiketjun aloittaja Köyhäjakipee
  • Ensimmäinen viesti
Köyhäjakipee
Työpaikka olis hakusessa. Olen raskaana ja pitäisi tässä vähintään puoleksi vuodeksi jotain löytää ettei tartte taas minimiäippärahalla kituutella!

Osui silmiini ilmoitus missä haettiin lehtimyyjää. Palkaksi lupaillaan 1586e. http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7169344&index=42&anchor=7169344

1600e olis tälläselle kotiäiti/ matalapalkkapätkätyöläiselle iso raha. Täällä susirajan takana ei auta vaikka kuinka on amk:n paperit taskussa...töitä ei vaan löydy.

Vois piruuttaan soittaa ja kysyä että edellytetäänköhän tuon palkan saamiseksi esim. jotain myyntitavoitetta vai antavatko ton vaikkei myis mitään..
 
vieras
Voi olla että tuo takuupalkka maksetaankin vasta sitten kun yltää johonkin tiettyyn myyntimäärään. Moni lehtimyyntiyritys mainostaa takuupalkkaa vaikka sitä ei todellisuudessa olekaan.
 
jalmir harmaana
Takuupalkka on ehkä parisen kuukautta,jolloin siirtyy kokonaan provikoille.Ja sillä provikkahommalla ei tosiaan tienaa,ellei ole joku pro myyjä.Loppupeleissä p-mäistä työtä,ei ihmiset aina järin iloisina siellä puhelimen toisessa päässä ole...
 
köyhäjakipee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi olla että tuo takuupalkka maksetaankin vasta sitten kun yltää johonkin tiettyyn myyntimäärään. Moni lehtimyyntiyritys mainostaa takuupalkkaa vaikka sitä ei todellisuudessa olekaan.
Kyllähän tuossa tosiaan lukee että TAKUUPALKKA, mutta on kuullut niin paljon mitä sit aletaankin vaatimaan että edes sen takuupalkan saa.

Kiinnostaa kyllä niin paljon että taidanpa maanantaina soitella. Toi on ainakin iso firma että luulis siellä olevan asiat kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja köyhäjakipee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi olla että tuo takuupalkka maksetaankin vasta sitten kun yltää johonkin tiettyyn myyntimäärään. Moni lehtimyyntiyritys mainostaa takuupalkkaa vaikka sitä ei todellisuudessa olekaan.
Kyllähän tuossa tosiaan lukee että TAKUUPALKKA, mutta on kuullut niin paljon mitä sit aletaankin vaatimaan että edes sen takuupalkan saa.

Kiinnostaa kyllä niin paljon että taidanpa maanantaina soitella. Toi on ainakin iso firma että luulis siellä olevan asiat kunnossa.
Niih, eihän se mitään maksa soitella ja kysellä. Varmaan just noi puh.myyjät palkataankin lyhytaikaiseksi muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhäjakipee:
Työpaikka olis hakusessa. Olen raskaana ja pitäisi tässä vähintään puoleksi vuodeksi jotain löytää ettei tartte taas minimiäippärahalla kituutella!

Osui silmiini ilmoitus missä haettiin lehtimyyjää. Palkaksi lupaillaan 1586e. http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7169344&index=42&anchor=7169344

1600e olis tälläselle kotiäiti/ matalapalkkapätkätyöläiselle iso raha. Täällä susirajan takana ei auta vaikka kuinka on amk:n paperit taskussa...töitä ei vaan löydy.

Vois piruuttaan soittaa ja kysyä että edellytetäänköhän tuon palkan saamiseksi esim. jotain myyntitavoitetta vai antavatko ton vaikkei myis mitään..
Eikös kela siellä susirajan takana ota huomioon valmistuneen verovuoden,eli 2007 tuloja?? Ite oon ollu työtön jo n.9kk ja neuvolasta juuri saatiin äitysraha paperit ku tarttis viedä kelaan ja koska mulla ei ole tuloja viimeseltä puoleltavuodelta kela laskee päivärahan vuoden 2007 tuloista. Tietysti jollet oo ollu töissä sinä vuonna niin ne kattoo sen puolenvuoden mukaan..
 
Ei niitä töitä kauheen monella muullakaan ole.. mäkin pelästyin et saan sen minimi päivärahan,mut onneks siin on toinenkin vaihtoehto.. eipä tää mitään juhlaa oo ollu näillä 500e kk tuloilla. muualta ei saa rahaa ku kelasta ku mies on kuitenki töissä ja hyvä niin..:D saadaan edes jostain leipämme.
 
Jaana
Minä aikoinani olin kahdessakin paikkaa lehtimyyjänä pienen hetken.. toisessa oli luvattu takuupalkka.. mutta siihenkin oli vaatimuksena että tietyn verran piti saada pisteitä kerättyä kuukaudessa jotta edes takuupalkan sai. Tyyliin 1000p piti saada, ja esim jostain akuankasta sai 25p, jostain 140p.. olin 5päivää muistaakseni ja sit mulle riitti kun myyntiä en saanut paljonkaan kasaan,ja ne numerot oli vaan kopsattu puhelin luettelosta ja osa heistä oli kuolleet jo 7v sitten,jotkut sokeutuneet yms niin tympääntynyttä poerukkaa joille koitit kaupata lehtiä.
Toinen paikka oli parempi,siinä ei ollut takuupalkkaa,mutta olin provikalla, tietyn prosenttimäärän sai myymästään lejdestä, mitä kalliimpi niin tietenkin sitä enemmän oli oma provikka.. ja sieltä sain peräti rahaa mutta vaivaiset 100e,olin siellä siis 9päivää

Positiivisempaa taas: Nykyään taas kolmas firma, pikkuveljeni oli ennen armeijaa töissä siellä ja meni nyt uudestaan. Takuupalkka oli hällä just jotain 3kk, se oli sellaiset 1400e. Sen jälkeen provikalla mutta kaitpa hän tienas silläkin sitten hyvin kerta uudestaan meni samaan paikkaan.

Toisille sopii, toisille ei millään, minä taisin kuulua tuohon jälkimmäiseen :D
 

Yhteistyössä