Tienaa rahaa vastaamalla kyselyihin

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä kun vastaa kyselyihin, tienaa pisteitä jotka voi joko käyttää sivun omassa paneelikaupassa (missä on laidasta laitaan kaikkea: keittiö- kylpyhuonetarvikkeita, leluja, kosmetiikkaa, koristeita yms) tai pisteillä voi lunastaa lahjakortin joko GoGift tai Huuray palveluun (missä on satoja eri tunnettuja firmoja missä lahjakortin voi käyttää) ja saatavilla on myös Steam tai Blizzard lahjakortitkin.

Saat heti 50 pistettä kun liityt tästä:
Vattuako tolla roinalla tekee minä haluan RAHAA!!
 
vierailija
Moniin kyselyihin olen vastannut ja aikaani noihin kuluttanut tunteja mutta koskaan en ole mitään saanut noista. En yhtään mitään. Tuttava kehuskelee miten hän saa joka kuukausi kaikkea kivaa hankittua noihin vastaamalla.
 
vierailija
Ysensessä ainakin maksetaan ihan rahana PayPalin kautta. Ei tuolla miljoonia tienaa, mutta sen 20€/kk "ilmaista" rahaa, kun muutamana iltana viikossa naputtelee sen 10-15min sohvalla löhötessä. Mulla ainakin pari ekaa kyselyä oli vähän puuduttavia, mutta sen jälkeen alkoi tulla tarjolle lyhempiä ja kiinnostavampia kyselyitä. Palkkiot 3-10min kyselyistä ovat olleet 0,5-3€ välillä.
 
vierailija
Minä olen yli 20 vuotta elättänyt itseni ruudun äärestä kotoa. Kaikenlaista olen tehnyt. Jopa nettipokeria pelannut. En ees osannut pokeria ennen tuota, mutta opettelin säännöt. Siitä oli todella helppo tienata ennen vanhaan tyhmiä (ja humalaisia) amerikkalaisia vastaan.

Toki oon välillä käynyt "oikeissa töissä", mutta todennut sitten että tää tapa on mulle sopivampi ja parempi. Joskus päivät kyllä venyy ja tavallaan tienistin saisi helpommalla.

Myönnän, että völillä oon tehnty vähän hämärämpää bisnestä, mutta yleensä lopettanut ne aika nopeesti. Tähän kuuluu tietynlainen puhelinmyynti sekä seksiviestien kirjoittelu puutteessa oleville miehille.
 
vierailija
Tänne kannattaa liittyä, hyvin tulee kyselyitä ja palkkiot maksetaan nopeasti. Tämä on oma suosikkini ollut jo pitkään. https://mobrog.com/?membership_promotion=0&i_invite=10000501-5e2ca324c0b6e&rkm=38

Mobrog on hyvä kyllä!

Tämä Paidwork on hyvä myös ja hauskaa ajanvietettäkin, kannattaa lähteä mukaan täyttämään kyselyitä, pelaamaan pelejä, katsomaan pieniä videoita ym. Palkkiot paypaliin tai vaikka suoraan pankkitilille. Tästä liittymään:
https://www.paidwork.com/?r=katja
 

Yhteistyössä