Tiedoksianto haastemieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

titani

Vieras
Sain kirjeen että haastemiehellä on minulle tiedoksianto, joka pitää hoitaa joko käymällä siellä tai puhelimitse, sähköpostilla asiaa ei voi hoitaa. Mistä ihmeestä voisi olla kyse? Tietääkseni en ole mitään rikollista tehnyt eikä siitä kai nyt tietoa tulisikaan haastemiehen soitolla. Ihmettelen mitä tuo oikein voisi olla... En pääse siis virka-aikaan siellä käymään ja soittaminenkin on hankalaa kun aina on muita ympärillä. Onko kenellekään tullut vastaavaa ja mitä se on ollut? Tai ajatuksia mitä ihmettä se siis voisi edes olla??

Eikös ulosotosta tule se tarkka selostus mikä lasku on menossa ulosottoon ja sitten pitää palauttaa se kirje että on saanut sen? Mulle tuli siis vain lappu että on tiedoksianto, käy tai soita. Ketään sukulainen ei ole lähiaikoina kuollutkaan.

Eikös ulosotosta tule se tarkka selostus mikä lasku on menossa ulosottoon ja sitten pitää palauttaa se kirje että on saanut sen? Mulle tuli siis vain lappu että on tiedoksianto, käy tai soita. Ketään sukulainen ei ole lähiaikoina kuollutkaan.

Mutta laskujuttu olisi siis mahdollinen, koska et sitä suoralta kädeltä kieltänytkään... ilmeisesti tuttua juttua, joten eiköhän siitä ole kyse.

Siis mulla on lainoja ulosotossa ja yksikään niistä ei ole tullut noin, vaan aina tarkalla selostuksella mistä on kyse ja mikä on menossa käräjille ja sen jälkeen ulosottoon. Enkä ole naimisissa, en ole koskaan ollutkaan.

On mulla kyllä tullut ulosotonkin tiedoksianto tuolleen, että pitänyt soittaa tai mennä käymään ja sitten on saanut sen lapun et mitä on taas mennyt ulosottoon.

Joskus on haastemies tullut suoraan ovelle, joskus soittanut ensin ja joskus tullut lappu joka mun on pitänyt palauttaa et oon nähnyt.

Haastemies kun käy ovella niin pitänyt allekirjoittaa se haaste et oon nähnyt sen

Usko huvikses et joku lasku se on... Tai nippu laskuja

Oletko varma, ettet ole syyllistynyt mihinkään rikokseen? Siitäkin voi tulla tieto haastemiehen kautta. Tosin jos on rikos, niin sinun ei epäillä sotkevan esitutkintaa. Jos epäiltäisiin, otettaisiin kiinni ja päästettäisiin menemään vasta, kun ei ole enää vaaraa edellä mainitusta.

Siis etkö pääse virka- aikanakaan kymmeneksi minuutiksi soittamaan? Onhan töissäkin kahvi/ruokatunnit, soita ja kysy mitä asia koskee. Mitä hyötyä on palstalaisten arvauksista?

Ok, mulle vaan on aina tullut se nippu paperia postissa ja sitten olen palauttanut sen kirjeen että olen saanut tämän tiedoksi. Olisi helpotus jos se olisi vain tuo kun aloin ihmetellä että mitvit!

Jaa.a...Kerran mulla menny ulosotto vireille mut ei siitäkään kukaan soittanu tai käskeny minnekään. Laksu vain jonka maksoin heti. Ap, soita ny vaan. Mee vaik vessaan ja samalla jossain soitat. Jos aivan rauhaa tarvit.

Ja olen varma etten ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Enkä pääse YKSIN ruoka- tai kahvitauolle vaan aina on muita ympärillä. Nyt pistin haastemiehelle kellonaikoja milloin olisin puhelimen tavoitettavissa jotta se voi soittaa.

Siis meitä on useampi tässä pienessä huoneessa joten todellakin kuulee joka ikisen sanan. Enkä todellakaan tiedä syytä, ellei se ole ulosottoon mennyt lasku, jotka mulle on aina tullut kirjallisesti tiedoksi aikaisemmin.

Yhteistyössä