Tiedoksi niille, jotka harkitsevat rekisteröitymistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
palstan ylläpito ei osaa sitten poistaa profiilia, jos haluatkin sen joskus poistettavaksi. Eivät osaa. Pystyn edelleen kirjautua profiiliini, mutta jos teen niin, profiilini jää limbotilaan, koska minulle on asetettu profiilikohtainen banni palstalle, syynä muka profiilin poisto.

Mut mitä väliä sillä on? Meille muille profiili ei kuitenkaan enää näy.

No ei sitä ole poistettu. On sillä minulle väliä. Se on minun oikeus keskustelupalstan käyttäjänä, että profiili poistuu asianmukaisesti jos lähetän siitä pyynnön. Ei siitä olisi poistunut kuvakaan, ellen olisi sitä itse poistanut. Ylläpito ei osannut sitäkään tehdä.

Jollekin se voi olla tärkeä juttu tietää, jos harkitsee, kannattaako rekisteröityä. Minä en ainakaan rekisteröityisi, jos olisi valmiiksi tiedossa ettei profiilia saa myöhemmin poistettua.

Mut mitä väliä sillä on? Meille muille profiili ei kuitenkaan enää näy.

No ei sitä ole poistettu. On sillä minulle väliä. Se on minun oikeus keskustelupalstan käyttäjänä, että profiili poistuu asianmukaisesti jos lähetän siitä pyynnön. Ei siitä olisi poistunut kuvakaan, ellen olisi sitä itse poistanut. Ylläpito ei osannut sitäkään tehdä.

Jollekin se voi olla tärkeä juttu tietää, jos harkitsee, kannattaako rekisteröityä. Minä en ainakaan rekisteröityisi, jos olisi valmiiksi tiedossa ettei profiilia saa myöhemmin poistettua.

Eräällä toisella keskustelupalstalla ei edes suostuta poistamaan profiilia, koska se "sekoittaa keskusteluissa, kun poistetun profiilin kommentit eivät enää näy"

Eräällä toisella keskustelupalstalla ei edes suostuta poistamaan profiilia, koska se "sekoittaa keskusteluissa, kun poistetun profiilin kommentit eivät enää näy"

Miksi poistetun profiilin kommentit eivät näkyisi... Tuntuu että on aika paljon ihan puhdasta osaamattomuutta liikkeellä. Uudistetaan kyllä sivustoja, mutta ei sitten osata tälläisiä oleellisia asioita, kuten profiilin poistaminen.

Köh, käyttöehdoista:

"Palvelun omistusoikeus sekä kaikki tekijänoikeudet ja muut immateriaalioikeudet ovat Otavamedialla tai muilla palveluntarjoajille taikka lisenssinhaltijoilla. Käyttäjä ei saa mitään Palveluun liittyviä oikeuksia, paitsi oikeuden käyttää Palvelua näiden käyttöehtojen sekä mahdollisten Palvelukohtaisten ehtojen ja Palvelun käytöstä mahdollisesti tehdyn sopimuksen mukaisesti."

Yhteistyössä