Tiedättekö työpaikkkaa, jossa työntekijät saavat itse laatia työvuorolistansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ooh la laa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä saan tehdä oman työvuorolistani, siis vain omalta kohdaltani. muiden osalta pomo tekee, huomioiden mahdolliset toiveet. Terveydenhuollosta kyse ja homma toimii hyvin :)

Melkein meillä saa.. Jos tietää ennen listan tekoa mitkä päivät tarvii vapaaksi niin 90% varmuudella ne myös saa. Ja kun lista on tehty ja tulee yllärimenoja niin saadaan vaihdella vuoroja ihan miten tykätään kunhan listaan ne vaihdetaan. :D
Olen kioskissa töissä ja toimii hyvin, kun kaikki työntekijät on mukana vaihtamassa vuoroja tarpeen mukaan. Ei toimis jos kaikki ei olis mukana.

Meillä saa. Jokainen tekee oman työvuorolistansa ja merkkaa punaisella päivät, joiden työvuoroa ei syystä tai toisesta saa muuttaa. Oh käy sitte listat läpi ja jos jollain päivää on liian paljon tai liian vähän väkeä töissä niin muuttelee sitte vuoroja tarpeen mukaan. Toimii ainakin meillä erittäin hyvin ja tosi harvoin on ollu niin, että työvuoro olis ollu toinen kuin on itse laittanu. Toki tämä vaatii myös toisten huomioimista: kukaan ei tietenkää voi merkata punaisella kaikkia vuorojaan vaan pidetään järki kädessä ja merkataan vain ne vuorot punaisella jotka oikeesti tarttee jonkun menon tms takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu kans:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
meillä saa toivoa ja täyttää listaan toiveet. Ja kyse siis hoitajan työstä

Tämä nyt on täysin eriasia kuin laatia itse listat täysin. Hmm.

Niinpä. Mun mies kans saa esittää toiveita mutta listat laatii oh. Minä taas saan itse tehdä oman listani ja miettiä jokaisen päivän työvuoron itse. kaksi eri asiaa.

Yhteistyössä