Tiedättekö tunteen..kun rakastaa miestää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi Args
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi Args

Vieras
Kun rakastaa miestään..mutta huomaa, että onko oma rakkaus niin puhdasta.. Sitä itkeää..ja pelkää..pelkää sitä, että toinen tekee mitä itse pelkää.

Pari viikkoa sitten joutuin kynnyskiveen...nuori mies...halusi minua..farkkujen läpi tunsin jtn kovaa..hih..mua niin panetti...mutta en antanut..en ees pussannu..mä selätin tän eläimellisen haluni..vaikka tää kuulostaa epäpyhältä..mutta mä olen ylpeä itestäin! Aikaisemmassa suhteeessani..hmm....en ajatellu näin
syvälti..mutta siitä on jo aikaa.!!
Jokainen nainen, joka on yhtään kaltaiseni..ymmärtää..

Mutta tää elämä..jatkuvan kynnyskiven kanssa..

Onnistunko?

Kun rakastaa miestään..mutta huomaa, että onko oma rakkaus niin puhdasta.. Sitä itkeää..ja pelkää..pelkää sitä, että toinen tekee mitä itse pelkää.

Pari viikkoa sitten joutuin kynnyskiveen...nuori mies...halusi minua..farkkujen läpi tunsin jtn kovaa..hih..mua niin panetti...mutta en antanut..en ees pussannu..mä selätin tän eläimellisen haluni..vaikka tää kuulostaa epäpyhältä..mutta mä olen ylpeä itestäin! Aikaisemmassa suhteeessani..hmm....en ajatellu näin
syvälti..mutta siitä on jo aikaa.!!
Jokainen nainen, joka on yhtään kaltaiseni..ymmärtää..

Mutta tää elämä..jatkuvan kynnyskiven kanssa..

Onnistunko?

Huomata kun toinen haluaa. Oma mies makaa lahnana. Rakastaja odottaa kyrpä kovana..mm..tekee kaikkensa tyydyttääkseen..ja AHHH että mä rakastan sitä tunnetta,,kun toine haluaa..annan ymmärtää että antaisin (leikin) mutta en anna...vaan säästän se miehelleni...tai olen niin haluissani....eikös melkain sama kuin strippari?.....

:)

Huomata kun toinen haluaa. Oma mies makaa lahnana. Rakastaja odottaa kyrpä kovana..mm..tekee kaikkensa tyydyttääkseen..ja AHHH että mä rakastan sitä tunnetta,,kun toine haluaa..annan ymmärtää että antaisin (leikin) mutta en anna...vaan säästän se miehelleni...tai olen niin haluissani....eikös melkain sama kuin strippari?.....

:)

No todellakaan ei mitään tekemistä stripparin kanssa, hän on töissä.
Sinä et.

[QUOTE="joo";24775958]Strippari antaa rahasta. Sinä ilmaiseksi. Olet parempi ihminen.[/QUOTE]

Mitä strippari antaa?

Ja strippari tuskin pettää miestään eikä leikittele toisten tunteilla... Voi käydä joku kerta pahasti ap:lle kun antaa ymmärtää muttei sitten ymmärrä antaa...

Yhteistyössä