Tiedättekö sen tunteen kun mustasukkaisuus vähän riipaisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onni

Vieras
mutta toisaalta siitä tulee hyvä mieli?

Huomasin että miehellä on f.bookissa joku entinen suttura kaverina ja vaikka kaikista kavereista ollaan molemmat keskenämme avoimesti puhuttu ( kerrottu siis jos on tullut uusia kavereita tai löytynyt vanhoja tuttuja ) niin tästä en tiennyt ja nyt kun se sattumalta osui silmääni niin tuli sellainen jännä puristus sisuskaluihin.
Silti tuntuu hyvältä kun tietää että se on juuri minun aviomieheni eikä kenenkään muun. :heart:

Ompa vaikea selittää sitä mitä tarkoitan.
Tiedän siis miltä sellainen todellinen mustasukkaisuus tai katkeruus jostain asiasta tuntuu eikä se tunnu hyvältä.
Mutta se tunne kun se ajatus hiipii mieleen "miksihän tuonkin on halunnut kaverikseen?" kun tietää etteivät ole varmaan 10 vuoteen olleet missään tekemisissä ( me ollaan mieheni kanssa tunnettu vajaa 7 vuotta ) ja sen vuoksi tietää että tämä ihminen on kaverilistalla vain koska hän on itse pyytänyt miestäni kaveriksi.

En osaa edes selittää :o

Tarkoitan siis sitä että kun ei tarvitse tuntea sitä kamalaa mustasukkaisuutta mitä tuntee kun esim. näkee oman rakkaansa suutelemassa toista naista salaa. Siitäkin on kokemusta edellisen miehen kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ompa vaikea selittää sitä mitä tarkoitan.
Tiedän siis miltä sellainen todellinen mustasukkaisuus tai katkeruus jostain asiasta tuntuu eikä se tunnu hyvältä.
Mutta se tunne kun se ajatus hiipii mieleen "miksihän tuonkin on halunnut kaverikseen?" kun tietää etteivät ole varmaan 10 vuoteen olleet missään tekemisissä ( me ollaan mieheni kanssa tunnettu vajaa 7 vuotta ) ja sen vuoksi tietää että tämä ihminen on kaverilistalla vain koska hän on itse pyytänyt miestäni kaveriksi.

En osaa edes selittää :o

Tarkoitan siis sitä että kun ei tarvitse tuntea sitä kamalaa mustasukkaisuutta mitä tuntee kun esim. näkee oman rakkaansa suutelemassa toista naista salaa. Siitäkin on kokemusta edellisen miehen kohdalla.

mistä tiedät ettei mies ole pyytänyt tätä ex-sutturaa kaverikseen? jos kerran huomasit vasta hänet listalla...

Yhteistyössä