Tiedättekö naisia, jotka omasta mielestään ovat aivan tajuttoman upeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
ja saisivat kenet tahansa haluaisivat? Ja todellisuudessa ovat yleensä ylipainoisia (ei sillä, etteikö lihava voisi olla jonkun mielestä haluttava) ja tyylittömiä. Yleensä vahva tunkkainen meikki tyyliin kulmat piirretty kynällä, huulet rajattu tumman violetilla ja huulipuna vaaleammalla. Hiukset karrelle palaneet jatkuvista kotivärjäyksistä. Liian pienet hutsahtavat vaatteet.

Sitten hehkuttavat jakuvasti "kyllä taas miehiä kaatuu kun tää kissa lähtee baanalle", "kyllä tässä naisessa onkin katsomista" jne. Pitävät siis itseään aivan vastustamattomina vaikka samaan aikaan muut tuntevat hirveää myötähäpeää ja miehet pilkkaavat ja naureskelevat keskenään.

Ymmärtääkö kukaan mistä puhun?

Minäpä tiedän tuon naistyypin! Noita näkee AINA baarissa. Toisaalta miehiä kyllä kaatuu, jos ei tasosta niin väliä. Mun mielestä kaikki naiset saa aina miehiä, kyllähän aina helpon nakin ottajia löytyy...

en tiedä tuollaisia, mutta kyllä joskus baaritiskillä tai naisten vessassa on ko. misuja nähty ja kyllähän jotkut ympärikänniset lökäpoksyt niiden perään kuolaa.

en taida tuntea. mutta yleensähän se hyvä itsetunto kyllä huokuu ulospäinkin. eli jos nainen kokee itse olevansa haluttava, hän todennäköisesti myös on sitä. ei tietenkään yliammuttuna :snotty:

Tuo on kai aika harvinaista! Mun mielestä useimmat naiset pelkäävät yleensä, etteivät kelpaa sellaisina kuin ovat, vaikka totuus olisi toinen. (Ja vastaus kysymykseen: En tunne ketään ap:n kuvaukseen sopivaa. Tunnen kyllä joitakin, jotka voisivat piloillaan laukoa ap:n kuvailemaa stooria.)

No en ny suorastaan tuollaisia, mut tiedän muutamia jotka hehkuttaa ihan hyvillään tuota miten miehiä kaatuu ja taas kuolattiin perään ja kehuttiin kauneutta - ja sehän on ihan totta, jos miehiksi kelpaa känniset pubiveikot jotka humalaspäissään lurittelee rakkaudesta.

Mutta mikäs siinä jos kenen tahansa kehu kelpaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tasokas:
Minäpä tiedän tuon naistyypin! Noita näkee AINA baarissa. Toisaalta miehiä kyllä kaatuu, jos ei tasosta niin väliä. Mun mielestä kaikki naiset saa aina miehiä, kyllähän aina helpon nakin ottajia löytyy...

öh, mä oon kyllä aina saanut tehdä kauheasti töitä munan eteen. :whistle:
ehkä mä oon sit superruma ja veemäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
en taida tuntea. mutta yleensähän se hyvä itsetunto kyllä huokuu ulospäinkin. eli jos nainen kokee itse olevansa haluttava, hän todennäköisesti myös on sitä. ei tietenkään yliammuttuna :snotty:

Näin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Tai valikoiva? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja no:

No et kai sentään?! Ihan oikeasti nainen saa AINA, jos ei oo rima korkealla.

Yhteistyössä