Tiedättekö, mua oikeastaan kyllä ottaa päähän nyt aika melkoisen pahasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Itseasiassa, kun tarkemmin ajattelen, voisin olla loukkaantunut verisestikin, ja saada vaikka ilmaa puhdistavan raivarin. Tai kaksi.
Mä tuossa aikasemmin kirjottelin naamakirjaan yhdelle vanhalle ystävälle onnittelut tuoreelle äidille pienestä tyttösestä niinkuin nyt tapana yleensä on. Ja tajusin tässä vasta ihan äsken, että enpä ole ikinä saanut onnitteluja häneltä, kun mulle on syntynyt lapsia: en koskaan, en viimeksikään. :ashamed:

Siis kyllä mä joo tiedän että oon hänen uskonnollisen näkemyksensä vastaisesti toiminut kun oon tehnyt lapsen ennen avioliittoa, seurustellut useamman miehen kanssa ja käyttänyt alkoholiakin jonkin verran, mutta en mä nyt tajunnut että tää nenänvartta pitkin katsominen siirretään lapsille asti, ett valikoidaan, ketä kannattaa lapsista onnitella ja ketä ei. |O

Kettu että pitikin mennä onnittelemaan. Mua ärsyttää nyt niin....!! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No höh! Jos ei viel ole sitä nähnyt niin poista se tekstis sieltä?

No en kai mä niin törkee halua olla. Mutt kyll oikeasti pistää miettimään. Mä olen aina tiennyt olevani niiden perheen silmissä vähintäänkin alempiarvoinen (mun vanhemmathan oli eronneet ja kaikkea, siis täysin vastoin raamatun käskyjä, isä vielä uudelleen naimisissakin ) mutt ett ihan tässä määrin? Ett mun lapsetkin on? No... :headwall: :headwall:

Miks aina pitää kostaa...

Ja jos joku on kusipää tai vittumainen niin ei se sitä tarkoita että itsekin pitäis olla. Mullakin on mulkkuja tuttuja mut tavallaan olen siinä asiassa heidän yläpuolellaan enkä lähde siihen lapsellisuuteen tai kostamiseen tai vittumaisuuteen mukaan.

Miks aina pitää kostaa...

Aina? No kai sekin on suhteellista. Mä olen kyllä aina tiennyt, mitä musta siellä ajatellaan, mutta oon antanut mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.. Mutta tää on musta jo vähän paksua. Nyt kun sitä oikein ajattelee. Ei mua haittaa, vaikka mua katsotaan päästän varpaisiin arvostellen, eikä sekään että eleistä jo voin päätellä että pitää mua ja mun toimintaa täysin ala-arvoisina, mutt että mun lapsia? Ehkä tää on se raja mun kohdalla. Kyll mä tästäkin eteenpäin voin tervehtiä, mutta en mä enää kahvilassa istu kyllä samaan pöytään.

its_a_girl-4801.gif

Siinä on nyt sulle onnittelut, ni ei harmita yhtään niin paljon.
ps. Et muuten ole kertaakaan onnitellu mua, vaikka mulla on jo neljä lasta- silti mä onnittelin sua, no big deal :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
its_a_girl-4801.gif

Siinä on nyt sulle onnittelut, ni ei harmita yhtään niin paljon.
ps. Et muuten ole kertaakaan onnitellu mua, vaikka mulla on jo neljä lasta- silti mä onnittelin sua, no big deal :D

Onnea!! :saint:

Ei mutt vakavasti, tää on mun entinen paras ystävä monelta vuodelta tää ihminen. Mutt elämä on.

Jotkut ei vaan tajuu. Tosi vähän me ollaan saatu onnitteluja, vaikka itse värkkään jopa onnittelupaketteja kaukaisemmillekin tutuille. Ja siis olen ilmoittanut oikein onnittelujen toivossa vauvasta kaikille tutuille, mutta eipä vaan tullut juuri kenellekään mieleen onnitella. Ihmiset on niin erilaisia.
Olen koittanut päästä pettymyksestä sillä, että ajattelen saaneeni hyvää mieltä onnittelujen lähettämisestä.
Niin ja siis me ollaan tehty kaikki "oikein" naimisiin menosta yms. alkaen...

NeitiNasu:
Ei mutt vakavasti, tää on mun entinen paras ystävä monelta vuodelta tää ihminen. Mutt elämä on.
Mun entinen paras ystävä katkas välit kokonaan, kun se löysi "vanhoilla päivillään" (30+) miehen, joka ei tullu mun kans toimeen(*muoks* tuli toimeen pakon edessä, muttei pitänyt, syystä, joka ei oo ikinä selvinnyt). Oli kova paikka, mutta elämä jatkuu. Elämä on, niin ku sanoit, valintoja ennen kaikkea. :hug:

No, lohduttaako jos sanon, että minulla on monia ystäviä jotka eivät ole onnitelleet naimisiin menosta eikä lapsesta. Olen huomannut, että se on vain heidän tapansa. Tosin kyllä sitten kun pitkästä aikaa nähdään livenä niin onnitellaan tai he ottavat asian puheeksi :)

Yhteistyössä