Tiedättekö mitä? Mä tiedän... todella turhis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mut tiina tiesi raskaudestaan jo ennen taloa, ei esim, tuonut siteitä tai tamponeja mukana taloon, muut naiset toi. Ja sunnuntaina kun oli se suora lähetys, hänellä oli mekko päällä eikä ollenkaan pikkuhousuja, kertoi eikalle pihalla! Eli odotti monta päivää (muka) menkkojen alkua, mutta silti suorassa lähetyksessä piti mekkoa päällä ilman pikkareita, veri ois voinu alkaa valumaan milloin vain. Ja miks tiinan mies sanoi, että tiina voi hyvin olla jo toisella kuukaudella? Eli hällä ois jo yhdet menkat jääny välistä.. Joi sit kuitenkin talossa ettei oma pikku salaisuus paljastuis.

ei toi siteiden tuomattomuus. mut se kun se kerto siellä pk-huoneessa. sehän pälyili joka suuntaan, ja haro sitä tukkaansa. ihan patologisen valhtelijan tunnusmerkit. tuli lähinnä vaivautunut olo.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä oon kans jotenki sitä mieltä että on raskaana ja tiesi siitä...
ja toi pikkuhousuttomuus kyllä muaki jotenki hämäs :o :$

Joo no itsestäni kyllä voin sanoa ainakin sen, että jos menkkojen pitäisi olla alkamassa periaatteessa milloin hyvänsä, kuljen kyllä kauppareissut ja muut julkiset "esiintymiset" varulta jo side pöksyissä...

Ei tulis mieleenkään lähteä ilman sidettä, saatikka ilman pöksyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä oon kans jotenki sitä mieltä että on raskaana ja tiesi siitä...
ja toi pikkuhousuttomuus kyllä muaki jotenki hämäs :o :$

Joo no itsestäni kyllä voin sanoa ainakin sen, että jos menkkojen pitäisi olla alkamassa periaatteessa milloin hyvänsä, kuljen kyllä kauppareissut ja muut julkiset "esiintymiset" varulta jo side pöksyissä...

Ei tulis mieleenkään lähteä ilman sidettä, saatikka ilman pöksyjä.

no sama täällä! :$
todella noloa olis jättää veriläntti tuolille |O

Yhteistyössä