Tiedättekö, mä en yleensä ole tälläinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mutta ton yhden vieraan viesti mun mahastani todella jäi kalvamaan: eikä se ole ainoa syy edes tähän, mä olen vaan ihan kertakaikkisen lyöty siis yhden niin kutsutun ystäväni toimesta.

Eikä mulla ole edes sitä fucking synnytyksen jälkeistä löllöä enää, mutta mä oon silti ihan surkea ja mitätön ja ruma ja läski (yleensä oon tätä kaikkea vaan menkkojen aikana, mutta nyt ei oo kyllä menkoista tietoakaan).

V*ttu että voikin yksi ihminen saada aikaan tosi inhottavaa jälkeä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
millon oot synnyttäny? ja mitä täällä on taas tapahtunu??? :hug:

Äh, melkein vuosi sitten. Mutt laitoin pari kuvaa tonne hiusketjuun kesältä missä jätkä siis on kolme kuukautta vanha, ja mun maha näytti niissä kuvissa isolta, yllättävää kyllä... ikäänkuin se olisi yllätys kun on juuri odottanut lasta 9 kk.

No anyway, ei siinä mitään.

Ja vituttaa se eniten, että mä tiedän siis järjellä että oon ihan kunnossa: tiedän senkin, miltä tuntuu olla lihava ja oikeasti huonossa kunnossa koska vielä nelisen vuotta sitten olin niin että ihan perus liikkuminen oli kömpelöä ja hankalaa.

Mutta nyt silti inhoan peilikuvaani.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Äh, melkein vuosi sitten. Mutt laitoin pari kuvaa tonne hiusketjuun kesältä missä jätkä siis on kolme kuukautta vanha, ja mun maha näytti niissä kuvissa isolta, yllättävää kyllä... ikäänkuin se olisi yllätys kun on juuri odottanut lasta 9 kk.

Ja vituttaa se eniten, että mä tiedän siis järjellä että oon ihan kunnossa: tiedän senkin, miltä tuntuu olla lihava ja oikeasti huonossa kunnossa koska vielä nelisen vuotta sitten olin niin että ihan perus liikkuminen oli kömpelöä ja hankalaa.

älä oikeesti tuommosista välitä yhtään!!! mun frendit jotka ei oo synnyttäny sanoo aina "mut sä ootki mutsi" mitä tahansa mä valitanki ulkonäöstäni... tarkoittavat että on arvokkaampaa olla mutsi ku kaunis =)

älä välitä! :hug: ihmiset arvosteli mun kroppaa synnytyksen jälkeen koko ajan, päin naamaa. mun velikin haukkui mua läskiks :ashamed:
Se on niiden ihmisten ongelma, ei sun. :heart:

Nyt järki käteen. Valokuvissa masu näyttää aina suurelta, vaikka olisi kuinka laiha. Ja kolmen kuukauden päästä synnytyksestä vatsa on vielä jokaisella selvästi näkyvillä. Vielä pitkän aikaa se masu turpoilee helpommin kuin ennen, just niin, et se saa sen vatsan pömpöttämään. Mullakin vieläkin välillä näyttää, ku oisin taas raskaana, vaikka toi tyttö on 3 vuotta, jos vatsa turpoaa. Ja olen laiha. Aikansa se vaan ottaa.

Ja noi harmaat kyttää, etsii sen heikon kohdan ja sitten iskee siihen, kun sattuu tilaisuus. Mulle esim. sanottiin, että ompas ohut tukka, koska harmaa TIESI sen ennestään. Ja se tiesi, että sen sanominen harmittaa mua.

älä oikeesti tuommosista välitä yhtään!!! mun frendit jotka ei oo synnyttäny sanoo aina "mut sä ootki mutsi" mitä tahansa mä valitanki ulkonäöstäni... tarkoittavat että on arvokkaampaa olla mutsi ku kaunis =)

Sun ystävät on viisaita.

Mun ystävä, josta tää kaikki itsetunnon puute juontaa juurensa, on vaan ikävä kyllä sitä lajia joka hoidattaa lapsensa muualla siksi että voi nauttia itsestään, huolehtia ulkonäöstään ja viettää aikaa kaksin kumppaninsa kanssa ja pitää mua nipona tiukkapipona kun en tee samoin..

Mutta noi oli lohduttavia sanoja kyllä oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja noi harmaat kyttää, etsii sen heikon kohdan ja sitten iskee siihen, kun sattuu tilaisuus. Mulle esim. sanottiin, että ompas ohut tukka, koska harmaa TIESI sen ennestään. Ja se tiesi, että sen sanominen harmittaa mua.

Aivan. Kaivavat Tiimarivihoistaan toisten akilleenkantapäät esille ja iskevät kun tulee tilaisuus.
Mitä mahaan tulee, mulla on aivan kammottava löllömaha. Mutta ei se mua juurikaan haittaa =).

älä oikeesti tuommosista välitä yhtään!!! mun frendit jotka ei oo synnyttäny sanoo aina "mut sä ootki mutsi" mitä tahansa mä valitanki ulkonäöstäni... tarkoittavat että on arvokkaampaa olla mutsi kun kaunis =)

Onpa kauniisti sanottu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Aivan. Kaivavat Tiimarivihoistaan toisten akilleenkantapäät esille ja iskevät kun tulee tilaisuus.
Mitä mahaan tulee, mulla on aivan kammottava löllömaha. Mutta ei se mua juurikaan haittaa =).

Niinpä, ei muakaan yleensä. Mutta kun yksi katselee nenänvarttaan pitkin ja mä pystyn ihan täysin lukemaan sen silmistä kuinka se pitää itseään niin täydellisenä verrattuna muhun, niin väkisinkin..

Mä olen yleensä tosi tyytyväinen itseeni.
Nyt on vaan lyöty meininki.

Sun ystävät on viisaita.

Mun ystävä, josta tää kaikki itsetunnon puute juontaa juurensa, on vaan ikävä kyllä sitä lajia joka hoidattaa lapsensa muualla siksi että voi nauttia itsestään, huolehtia ulkonäöstään ja viettää aikaa kaksin kumppaninsa kanssa ja pitää mua nipona tiukkapipona kun en tee samoin..

kyllä mäki haluan nauttia itsestäni ja hoidattaa ulkonäköäni ja viettää aikaa kahdestaan jonku äijän kans mut haluan olla myös mutsi. minusta nämä kaksi asiaa voi yhdistää eikä mikään osapuoli kärsi niin kauan kun sen tekee kohtuuden rajoissa. ja usko pois on ollut aika jolloin halusin vain olla himassa ja nyhjöttää ja minusta se oli ihanaa joten en pidä varsinaisesti nipoina sellasia ihmisiä jotka sen valinnan on tehny mut minusta on oikeus nauttia myös itsestään ja ajatella myös vain itseään! tärkeintä olisi osata olla välittämättä muiden mielipiteistä kovinkaan henkilökohtaisesti. en minäkään välitä että monet luulee täälläkin et annan jokaiselle kundille joka eteen kävelee koska minä tiedän sen totuuden. aika harva uskoo tätä mun seksikumppaneiden määrää kun kuulevat :laugh: joten vaikka olisitkin miten ruma tahansa niin pääasia että olet onnellinen itsestäsi ja saavutuksistasi :hug:

Sun ystävät on viisaita.

kyllä mäki haluan nauttia itsestäni ja hoidattaa ulkonäköäni ja viettää aikaa kahdestaan jonku äijän kans mut haluan olla myös mutsi. minusta nämä kaksi asiaa voi yhdistää eikä mikään osapuoli kärsi niin kauan kun sen tekee kohtuuden rajoissa. ja usko pois on ollut aika jolloin halusin vain olla himassa ja nyhjöttää ja minusta se oli ihanaa joten en pidä varsinaisesti nipoina sellasia ihmisiä jotka sen valinnan on tehny mut minusta on oikeus nauttia myös itsestään ja ajatella myös vain itseään! tärkeintä olisi osata olla välittämättä muiden mielipiteistä kovinkaan henkilökohtaisesti. en minäkään välitä että monet luulee täälläkin et annan jokaiselle kundille joka eteen kävelee koska minä tiedän sen totuuden. aika harva uskoo tätä mun seksikumppaneiden määrää kun kuulevat :laugh: joten vaikka olisitkin miten ruma tahansa niin pääasia että olet onnellinen itsestäsi ja saavutuksistasi :hug:

Tä on kyllä totta ja jos yhtään lohduttaa niin katsoin ne kuvat ja olet hirmu kaunis ja läskiksi sinua ei haukkuisi kun joku itseensä kyllästynyt itse reilusti ylipainoinen joka haluaa pahanmielen toisille kun itselläänkin on.

Joidenkin mielestä pitäis olla luuranko ja siltikin olet heidän mielestään läski..itse kyllä ne ei uskalla laittaa omia kuviaan esille,ties mitä hehtaariperseitä ne on :whistle:
Mut älä välitä niistä,kyllä sä olet kaunis mun mielestä :hug:

en oo nähny mitään kuvia,mut jos yhtään lohduttaa niin moon synnyttäny jo puol vuotta sitten ja edelleen näytän siltä ku oisin kaheksannella kuulla..jopa niin paljo et mun 6v serkkutyttö kysy et tuleeko meille uus vauva -lasten suusta totuus kuuluu :laugh:

eiköhän se oo jokaisen oma päätös haluuko hoitaa lapsensa ite vai kulettaa niitä hoidossa,kiva että joillaki on mahollisuus viedä lapsia paljon hoitoon ja saada omaa aikaa mut ei kaikilla oo,eikä kaikki edes halua..

Joo, luin tän ketjun itse nyt oikein läpi ja ei voi muuta sanoa kuin että tuosta ns ystävästä on päästävä eroon. Pian.

Mä olen ollut aiemminkin lyöty ja tiedän että myöhemmin en edes tajua enää miten saan asian korjatuksi joten nyt kun vielä järki kulkee niin on pakko tehdä jotain.

Jotain tilanteesta kertoo sekin, että mä olen viimeisenä kahtena yönä herättänyt miehen kesken yöunien kysellen siltä olenko mä ihan täys paska oikeasti ja hirveä ja miten se kykenee mun kanssa elämään kun oon tällänen.

Nyt saa luvan loppua.

Voi ei.

Mullakin on täällä palstalla, tiedossa oleva, ihminen joka yrittää välillä pommittaa eritavoin. Sen verran henk.koht juttuja joskus heittänyt, että niiden perusteellakin tiedän, että kysymys juuri siitä ihmisestä. Enpä ole itseeni ottanut, vaan kateuden nimiin pistänyt.

Jospa joku tuttusi onkin vaan hurjan kateellinen sinulle?

Joo, luin tän ketjun itse nyt oikein läpi ja ei voi muuta sanoa kuin että tuosta ns ystävästä on päästävä eroon. Pian.

Mä olen ollut aiemminkin lyöty ja tiedän että myöhemmin en edes tajua enää miten saan asian korjatuksi joten nyt kun vielä järki kulkee niin on pakko tehdä jotain.

Jotain tilanteesta kertoo sekin, että mä olen viimeisenä kahtena yönä herättänyt miehen kesken yöunien kysellen siltä olenko mä ihan täys paska oikeasti ja hirveä ja miten se kykenee mun kanssa elämään kun oon tällänen.

Nyt saa luvan loppua.

jeps,en usko et loppujen lopuks kukaan tarvitsee "ystävää" joka mollaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Voi ei.

Mullakin on täällä palstalla, tiedossa oleva, ihminen joka yrittää välillä pommittaa eritavoin. Sen verran henk.koht juttuja joskus heittänyt, että niiden perusteellakin tiedän, että kysymys juuri siitä ihmisestä. Enpä ole itseeni ottanut, vaan kateuden nimiin pistänyt.

Tietäsitpä vaan.

On. Ja mä oon tiennyt sen jo pitkän pitkän aikaa.

Mutt nyt ikävä kyllä se onnistuu siinä mitä on yrittänyt jo varmaan kauan: pääsee tuntemaan olevansa parempi kuin mä kun mut on lyöty eikä vastusta enää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Voi ei.

Tietäsitpä vaan.

On. Ja mä oon tiennyt sen jo pitkän pitkän aikaa.

Mutt nyt ikävä kyllä se onnistuu siinä mitä on yrittänyt jo varmaan kauan: pääsee tuntemaan olevansa parempi kuin mä kun mut on lyöty eikä vastusta enää ole.

Sääli ystävääsi. Hänessä asuu sairaus nimeltä Kateus. Hän itse on niin paljon heikommassa asemassa, että tekee tuota sinulle. Sinä olet vahvempi. Nosta vaan pää pystyyn ja jatka elämää!