Tiedättekö kun joku tavara on hukassa ja sitä sit etsii niin kauan että löytyy, vaikkei enää tarvitsiskaan sitä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Ai että mua aina häiritsee hirveesti jos jotain tavaraa ei löydy, etsin ja etsin, käännän jokaisen kaapin ja laatikon ylösalaisin. Hirvee siivoominen yleensä näiden operaatioiden jälkeen.

Ja ei löydy. Sit keksin jonkun hätäratkaisun tms ja tämänkin jälkeen etin sitä hemmetin tavaraa, vaikken enää ees tarttis.

Onko muilla samanlaista? Miks se ärsyttääkin niin paljon? Miksei voi luovuttaa kun ei vain löydy

Mä olin pienenäkin ihan samanlainen, jos jokun kaverin avain oli esim hukkunut pihalle, ettisin sitä niin kauan että se löytyi :D
Jos ei löytynyt, jatkoin seuraavana päivänä. Aina ei löytynyt ja joskus piti sit ihan luovuttaa, mut kovin helposti se ei käynyt :D

On tosi ärsyttävää kun joku katoaa ja tietää et jossain se on mut ei hajuakaan että missä.

Mä olen jo oppinut missä ne tavarat ovat, joita ei mistään löydy vaikka kissojen ja koirien kanssa etsisi.

Ne löytyy joko patterin välistä pölykasojen keskeltä tai uppoutuneena sohvatyynyjen väliin/alle.

Mä olen jo oppinut missä ne tavarat ovat, joita ei mistään löydy vaikka kissojen ja koirien kanssa etsisi.

Ne löytyy joko patterin välistä pölykasojen keskeltä tai uppoutuneena sohvatyynyjen väliin/alle.

Katsottu jo :ashamed:

Pengottu kaikki laatikot ja kaapit, korit ja kipot, sohvatyynyjen välit (pattereita meillä ei olekkaan)
katoin jopa keittiöstä maustelaatikon, vaikkei tavara liity millään tavalla mausteisiin, joskus ne tavarat vain löytyy mitä ihmeellisimmistä paikoista.

Usein sellaiset jutut on näitä mitkä hävii, millä ei oo mitään tiettyä omaa paikkaa. Jos ois fiksu, niin niille keksin jonkun oman paikan |O

Yhteistyössä