Tiedätkö mikä on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun äitillä on polvessa sellanen! tai siis siinä polven taitoksessa siellä alapuolella (ei järki juokse aamutuimaan niin en osaa paremmin kuvailla... :ashamed: ). tarkemmin en tiedä mimmonen se on kun äitikään ei oikeen tunnu tietävän, mut se on semmonen "röllykkä" joka siinä on..

Kiitos linkistä. Itse olen jo jonkin aikaa epäillyt että minulla olisi kystat molemmissa polvissa...molemmissa polvitaipeissa on sellaiset pallukat, tuntuis ainakin ihan siltä niinku olisivat nestettä! Ovat tulleet tämän vuoden aikana. Olen vioittanut molemmat polveni juoksuharrastuksessa 6vuotta sitten.
Kuinkakohan todennäköistä on, että kyseessä on kystat, eikä mitään vakavampaa!? Pelkään tietysti jotain imusolmuksesyöpää jne...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Kiitos linkistä. Itse olen jo jonkin aikaa epäillyt että minulla olisi kystat molemmissa polvissa...molemmissa polvitaipeissa on sellaiset pallukat, tuntuis ainakin ihan siltä niinku olisivat nestettä! Ovat tulleet tämän vuoden aikana. Olen vioittanut molemmat polveni juoksuharrastuksessa 6vuotta sitten.
Kuinkakohan todennäköistä on, että kyseessä on kystat, eikä mitään vakavampaa!? Pelkään tietysti jotain imusolmuksesyöpää jne...

kannattaa käydä lääkärissä varulta, kyllä ne tunnistaa ne jos ne on ne kystat... ainakin äiteellä selvis nopeesti mikä siinä polvessa oli, tosin en muista yhtään tekivätkö mitään testejä tms.

Yhteistyössä