Tiedän ettei pitäisi liikaa miettiä mikä ihmeen sairaus mulla on puhjennut, eikä ainakaan googletella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
mutta tottakai olen googletellut. :-D

Öisin olen muutaman viikon ajan herännyt usein päänsärkyyn, joka jatkuu aamuun saakka. Lisäksi viime yönä heräsin kovaan nenäverenvuotoon, ei ole nuhaa tms. Ja aamulla taas särki päätä.

Tietty löytyy esim. leukemian oireita jos rupee lueskelemaan ja miettimään, vai voisko tässä -65 rakennetussa kerrostalossa olla seinien välissä/ katossa hometta? Ylin kerros, talon kulmassa asutaan.

Mitä muuta tulee mieleen noista oireista?

Tietty tilaan lääkäriajan, veriarvot ois hyvä tarkistaa.

Tulee mieleen kuiva huoneilma, home, aivoverenkierron häiriöt, korkea verenpaine, matala verenpaine, migreeni... Tarkistaisin sinuna asian lääkärillä. Jos (ja toivotaan niin) mitään ei löydy, niin asuntoon mittaukset seuraavaksi.

Joo migreeni kyllä vaivaa, ja estolääkityksistä kaikki mahdolliset kokeiltu, ei apua. Mutta tuo nenäverenvuoto...? Voi tosin olla ihan vain sattumaakin, kun oli eka kerta.

[QUOTE="a p";27666202]Joo migreeni kyllä vaivaa, ja estolääkityksistä kaikki mahdolliset kokeiltu, ei apua. Mutta tuo nenäverenvuoto...? Voi tosin olla ihan vain sattumaakin, kun oli eka kerta.[/QUOTE]

Voisko johtua lääkityksestä?

Nenästä ei sitten ole mitään yhteyttä aivoihin. Ihminen ei niistä aivojaan pihalle vaan se lima on ihan limakalvoista, ei aivoista kuten jotkut tuntuvat vielä luulevan....

Mulla ainakin jumissa olevat hartialihakset aiheuttavat kovaa yöpäänsärkyä. Väsyttääkö sinua päivisin? Uniapnea eli yölliset hengityskatkokset saavat aikaan myös päänsärkyä.

Millainen kunto sulla on, liikutko tarpeeksi? Voisiko olla myös vain, että sulla on lihakset jumissa?
Samoin juotko tarpeeksi? Ja ethän juo liikaa alkoholia?

Millainen sänky sulla on ja onko tyyny sopiva?

Noi mulla tuli ekana mieleen, ennen kuin lähtisin mitään vakavampaa olettamaankaan.

Nenäverenvuoto voi johtua ihan vaan lämmityksen aiheuttaman kuivan huoneilman kuivattamista limakalvoista. Toisilla tulee talvella aika helposti nenästä verta.

Yhteistyössä