Tiedän että mun pitäisi olla kiitollinen, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
mä olin ajatellut nukkua pitkään aamulla ja lähteä töihin iltapäivällä kun mies tulee töistä. (kuopuksella ei ole hoitopaikkaa kesäksi)

Nyt sitten vaari ilmoitti että hän hakee lapset huomenna 8.30. Siis mun on pakko nousta varhain ja mentävä töihin. Tai jos..., antaa vaarin viedä lapset ja menen itse takaisin nukkumaan? :saint: :whistle:

Saatko unen päästä kiinni uudelleen, jos nouset ylös vaarin hakiessa lapset ? Mun unenlahjoilla ei todennäköisesti onnistuisi. Mä taas odotan ensi viikkoa, että pääsen mahdollisimman aikaisin töihin ja aikaisemmin iltapäivällä takaisin kotio. Äkkiä se tämä kesäloma sitten meni.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
anna viedä ja mene takaisin petiin :D

meilläkin neiti lähtee huomenna ukin kaveriksi aamusta ja keskiviikkona menee yöksi tädilleen. tätä luksusta ei meinaan usein tapahdu.

Meillä tätä tapahtuu niin usein että siihen melkein tottuu, toissaviikolla kuopus oli siellä monta yötä ja viime viikolla 10-vuotias.

Mä en edes kehannut kysyä saisko ne taas tulla päiväksi, mutta vaari ja mummu tulivat hätiin pyytämättä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Saatko unen päästä kiinni uudelleen, jos nouset ylös vaarin hakiessa lapset ? Mun unenlahjoilla ei todennäköisesti onnistuisi. Mä taas odotan ensi viikkoa, että pääsen mahdollisimman aikaisin töihin ja aikaisemmin iltapäivällä takaisin kotio. Äkkiä se tämä kesäloma sitten meni.

Ei taida onnistua nukkuminen sitten enää, paras lähteä töihin. Eli lapset ovat huomisen päivän Ykspihlajassa, harmi ettei oikein ole uimakelejä luvassa.

Yhteistyössä