Tiedän et oon hölmö mut mua ärsyttää,kun mies on pikku flunssassa kuin olis kuolemankielissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko purkaa johonki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko purkaa johonki

Vieras
Hölmö oon,koska mitä se mulla kuuluu ja toisaalta en voi tietää mikä toisen olo oikeesti on mut silti ärsyttää aina vaan,jo yli 10 vuotta oltu yksissä ja sen kyllä huomaa kun on ns.oikeesti kipee (kuumetta jne).Nyt on taas flunssassa,ei kuumetta (vaikka eilenkin oli varmaan puoli tuntia mittari kainalossa et jos vaikka olis) tms. Ja on taas NIIN kipee että ei voi muuta ku huokailla ja makoilla ja sellasta.

Ja tuo kuumeen mittaus monta kertaa päivässä!Eikö se muka tunne millon on kuumetta,millon ei?Itse ainakin olostani tunnen jos kuumetta on,eikä sitä edes sen kummemmin tarvi edes mitata.Jos kuumetta tuntuu olevan nii sitte pari buranaa ja taas jaksaa.Mies taas tosiaan istuskelee mittari kainalossa vaikka kuin kauan ja ei voi edes särkylääkettä ottaa,jos kerta on niin huono olo.

Oikein nauttii tuosta sairaana rypemisestä.Eikä mitään voi tehdä,kun on NIIN flunssa.Ehkä oon katkera,kun itsehän sitä ei jouda koskaan sairastaan,vaikka kuin ois oikeesti kipee.Mitkään flunssat paljoa toimintaan vaikuta.

Joo, tiedän tunteen. Ärsyttää se. Tuntuu että sen sairastamisen varjolla ottaa itselleen oikeuden maata monta päivää sängyssä "parantelemassa tautia" kun sehän menee parhaiten ja nopeiten ohi kun LEPÄÄ riittävästi. Ei sinä mitään, jos vaan saisi itsekin vastavuoroisesti sairastaa noin pitkään ja perusteellisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Joo, tiedän tunteen. Ärsyttää se. Tuntuu että sen sairastamisen varjolla ottaa itselleen oikeuden maata monta päivää sängyssä "parantelemassa tautia" kun sehän menee parhaiten ja nopeiten ohi kun LEPÄÄ riittävästi. Ei sinä mitään, jos vaan saisi itsekin vastavuoroisesti sairastaa noin pitkään ja perusteellisesti!

Ja se huokailu! Ja joka kymmenen minuutin välein vähintään.Kun on tää flunssa ja voi et ku on nenä tukossa ja tuleepa sitä räkää jne. Voi kiesus sanon mä. Saadaanko me lähtee lomalle siksi aika aettä herra paranee?

Tuli mieleen että jos alkaisit "hoitaa" sitä oikein piruuttas, kysyt vartin välein tarviitko jotain, onko hyvä olla , soitetaanko lääkäriin, siis oikein yliampuvasti, silti hienotunteisesti. Kato kuin käy, alkaako parantua . kerro sitten toimiiko.

Mun mies on ollut ihan samanlainen, sitä on pitänyt paapoa ja hyysätä. Mä taas olen saanut sairastaa ihan omillani. Mutta simsalabim, äsken kävi niin, että mies sairastui, ja samalla tuli tuo meidän vauva kipeäksi. Mies otti ja kasvoi yllättäen aikuiseksi, sai haettua itse lääkkeensä apteekista ja kysyi kerran kuumemittarin sijaintia ja muuten pärjäsi itse. Pikku hiljaa aikuisuutta kohti, 30 mittarissa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja x:

Ja se huokailu! Ja joka kymmenen minuutin välein vähintään.Kun on tää flunssa ja voi et ku on nenä tukossa ja tuleepa sitä räkää jne. Voi kiesus sanon mä. Saadaanko me lähtee lomalle siksi aika aettä herra paranee?

tää on täälläkin niin tuttua! välillä pistää vihaksi ja varsinkin silloin jos ollaan samaan aikaan kipeitä, niin mies vaan makaa ja huokailee ja mun pitäis muka jaksaa hoitaa kaikki... no kyllä se sitten yleensä piristyy kun vähän ärähtää, mun tapoihin nyt vaan ei kuulu jatkuva valittaminen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli mieleen että jos alkaisit "hoitaa" sitä oikein piruuttas, kysyt vartin välein tarviitko jotain, onko hyvä olla , soitetaanko lääkäriin, siis oikein yliampuvasti, silti hienotunteisesti. Kato kuin käy, alkaako parantua . kerro sitten toimiiko.

No ei kyllä onnistu.Ei ees huomais kettuiluksi,ei tajua tuommoisia "vihjeitä".Ja jos se joskus on valitellut pitkään,vaikka kuukauden,että onpas keuhkot kipeet flunssan jäljiltä ja sanoo et pitäskö mennä lääkärissä käymään,nii sanoo vaan et ei tarvi,paranee se itsestään.

voi voi. mun mies ei sitten jää saikulle tai valita kuumetta tai nuhaa. ampui töissä naulapyssyllä käämenestä läpi, ei lekuriin ja teippiä päälle. aina joutuu pakottaa et kävisit näyttämässä mutta ei. sitten pelkää neuloja niin että pyörtyy nähdessään. tekis kuulemma mielummin puukolla käteen haavan ja valuttas siitä ku antaa tökätä neulalla :laugh:

Yhteistyössä